به گزارش اکونا پرس،

عکس العمل جالب یک پسر خردسال که پدرش از او خواسته بود برادر بزرگش را مورد تنبیه قرار دهد خبرساز شد. ماجرا از آنجا آغاز شد که برادر بزرگتر اقدام به کتک زدن برادر کوچکش در مدرسه کرد و پدر آنها پس از برگشت دو پسرش به خانه با بستن دست های پسر بزرگش از پسر کوچکش خواست تا او نیز متقابلا تلافی کند.

ویدئوی روش دیسیپلین جدال آمیز " پائول لی" در حالی که او را سرگرم صحبت با پسر خردسالش نشان می دهد تبدیل به ویدئویی داغ شد اما کمتر کاربری توانست ادامه ماجرا را حدس بزند. این پسر خردسال بجای آنکه برادر بزرگش را که دستانش کاملا بسته بود کتک بزند تصمیم گرفت دستانش را باز کند.

 لی در این ویدئو به پسرش می گوید : " چرا از دست برادرت فرار کنی و کتک خوردی؟ او شدیدا به تو حمله ور شد و تو را کتک زد اما تو اقدام به فرار نکردی! این پدر عصبانی سپس به پسرش می گوید: " نباید اجازه دهی کسی تو را کتک بزند."

در ادامه او دو راه را برای تنبیه برادر بزرگتر پیش پای پسر کوچکش قرار می دهد. یا برادرش را بزند یا او را ببخشد. در حالی که در این هنگام این پسر شروع به گریه می کند پدرش رو به او می کند و می گوید : " هر کدام را انتخاب کنی من نه تو را مورد سرزنش قرار می دهم و نه کتک می زنم."

سرانجام  این پسر خردسال خواهرش را فرا می خواند و با کمک او دست های برادر بزرگترش را باز می کند و دو برادر همدیگر را در آغوش می گیرند."