به گزارش اکونا پرس،

زنی که در حمام یک رستوران بچه اش را بدنیا آورده بود با جایزه ویژه صاحب رستوران غافلگیر شد. صاحب رستوران اعلام کرد که این دختر نوزاد می تواند به عنوان نخستین شغل خود در این رستوران مشغول بکار شود و همچنین در تمام طول زندگی خود بصورت مجانی از خدمات این رستوران استفاده کند. این اتفاق جالب در تاریخ 17 جولای و در رستورانی در منطقه "سن آنتینیو" ایالت تگزاس آمریکا رخ  داد.

صاحب این رستوران با بروزرسانی صفحه رستورانش در فیسبوک با انتشار عکسی از این نوزاد ضمن تبریک تولد او به والدینش نوشت : " ما نه تنها غذا برای مشتریان آماده می کنیم، بلکه در تولد یک کودک نیز نقش ایفا کردیم."

بنا به گفته یکی از پرسنل زن این رستوران هنگامی که او پس از پایان کار رستوران صدای کوبیده شدن درب رستوران را شنید خود را به درب رساند و  مادر این نوزاد از او درخواست کرد تا از سرویس بهداشتی استفاده کند. در حالی که این خدمتکار، این زن باردار و شوهرش را به سرویس بهداشتی راهنمایی کرد تنها پس از گذشت چند دقیقه با یک اتفاق جالب غافلگیر شد. زن باردار نوزاد دخترش را در داخل حمام رستوران بدنیا آورده بود.

خوشبختانه این کودک که بدون هیچ مشکلی در رستوران بدنیا آمده بود بلافاصله به نزدیکترین بیمارستان منتقل شد و حال او و مادرش رضایتبخش اعلام شده است.