به گزارش اکونا پرس،

دختر 15 ساله ای در هند دچار بیماری نادری شده که سر او اندازه هندوانه ای بزرگ به طول 68 سانتی متر رسیده است.

 

طبق گفته های مادر شیوانی ، وی از زمان تولد مانند یک انسان عادی از بدنی سالم برخوردار بود اما یک روز که با دوستانش در حال بازی بود ناگهانی بیهوش می شود و به روی زمین می افتد، پس از مراجعه به پزشک و بیمارستان تشخیص دادند که در مغز او آب زیادی جمع شده که روز به روز مغر او بزرگتر از قبل می شود به طوری که از 3 سال پیش تا کنون سر او 68 سانتی متر شده است.

 

پزشکان معتقدند که می توانند با جراحی ، آب درون مغز او را خارج کنند اما به دلیل این که پدر شیوانی یک کارگر است و پرداخت هزینه بیمارستان بسیار گران است برایشان جراحی مقدور نیست و به زودی احتمال می رود که دختر بیچاره دچار سکته مغزی، تومور مغزی و یا لخته خون شود.

طبق گزارش خبرگزاری ها ، شیوانی قادر نیست به تنهایی راه برود یا بشیند به دلیل این که سر او به حدی سنگین شده که موقع نشستن و یا راه رفتن تعادل خود را از دست می دهد و روی زمین می افتد.

شیوانی مدام هر دقیقه و هر ساعت دچار ضعف ، حالت تهوع ، سرگیجه و در آخر بیهوشی می شود که به علت کمبود وجه و فقر خانواده این دختر قادر به درمانش نیستند و معتقدند که شاید معجزه ای رخ دهد تا شیوانی خوب بشود و مانند دختران دیگر به زندگی خود ادامه دهد.

هندوانه (6)

 

 

هندوانه (5)

 

 

هندوانه (3)

 

 

هندوانه (1)

 

 

هندوانه (7)

 

 

هندوانه (8)