به گزارش اکونا پرس،

مسابقه برنده باش با اجرای گلزار به زودی قرار است از شبکه سوم سیما پخش شود . ولی قبل از شروع این برنامه هم حاشیه ساز شده است . حضور در این مسابقه تنها از طریق شرکت در آزمون اولیه از طریق یک اپلیکیشن موبایلی ممکن است و افرادی که می خواهند در این مسابقه  به عنوان تماشاگر یا به عنوان شرکت‌کننده حضور داشته باشند باید از طریق این اپلیکیشن به جمع‌آوری امتیاز بپردازند. اخیرا خبری درباره دستمزد محمدرضا گلزار سوپر استار سینمای ایرانی از مسابقه برنده شو منتشر شد که با واکنش های زیادی مواجه شد . مدیر شبکه سوم سیما درباره ان توضیحاتی داده که در ادامه می توانید بخوانید

برنده باش با اجرای گلزار

مدتی است که شبکه سوم سیما در تدارک اجرای برنامه ای متفاوت به نام «برنده باش» با اجرای محمدرضا گلزار و تهیه کنندگی هاشم رضایت است.

گفته شده است، «برنده باش» یک مسابقه تلویزیونی است که قرار است سرانه مطالعه را در سطح جامعه افزایش دهد، اما به نظر می رسد هنوز به پخش نرسید دچار حاشیه شده است.

برنده باش با اجرای گلزار

برنده باش با اجرای محمدرضا گلزار

دستمزد محمرضا گلزار از برنده باش

چندی پیش خبری با این محتوا در برخی از رسانه‌ها منتشر شد‌:

«بالاترین دستمزد تاریخ تلویزیون برای محمدرضا گلزار با بخت‌آزمایی آنلاین؟! مسابقه‌ «برنده باش» پیش از آغاز نه تنها هزینه‌هایش را بازمی‌گرداند، بلکه به سوددهی بسیار بالایی برای عوامل آن خواهد رسید که مطالعه هیچ سهمی در آن ندارد؛ مدلی که در یک چارچوب خوش آب‌رنگ قرار داده شده اما در واقع با یک بخت‌آزمایی آنلاین مواجه هستید».

ناصر کریمان مدیر گروه اجتماعی شبکه سه سیما در خصوص جزئیات این مسابقه گفت: شرکت در این مسابقه همانطور که از ابتدا هم گفته شده رایگان است. بسته های مسابقه هم به صورت رایگان در اختیار شرکت کنندگان در اپلیکشین مربوطه قرار دارد.

برنده باش با اجرای گلزار

محمدرضا گلزار مجری برنده باش

وی ادامه داد: پاسخ به سوالات این مسابقه زمان مشخصی دارد. اگر کسی در آن تایم نتواند به سوالات پاسخ دهد یا اگر کسی سری اول نتواند امتیازات لازم را به دست آورد برای شرکت مجدد و افزایش امتیاز با تصمیم شخصی، برای شرکت مجدد می‌تواند بسته‌ها را خریداری کند، اما در گام اول تمام سوالات رایگان است.

گفتنی است؛ مسابقه «برنده باش» با اجرای محمدرضا گلزار و تهیه کنندگی حمید رحیمی و هاشم رضایت به زودی برای پخش از شبکه سه به پخش می رسد.