به گزارش اکونا پرس،

دو نوزادی که توسط والدین پزشک خود در داخل یک خودرو در بیرون از یک مرکز خرید در انگلیس رها شده بودند به طور معجزه آسایی از مرگ نجات یافتند. این دو نوزاد 1 و 2 ساله در حالی که در خودروی پارک شده در زیر نور آفتاب با مرگ در جدال بودند تصادفا توسط یک فروشنده نجات یافتند.

این فروشنده با شنیدن صدای گریه کودک بلافاصله خود را به خودروی آنها رساند و با پلیس تماس گرفت. در ویدئویی که منتشر شده است صدای گریه دو کودک در حالی که در خودرو گرفتار شده اند شنیده می شوند.

پلیس پس از حضور در محل حادثه بلافاصله این دو کودک را از خودرو خارج کرد. در روز حادثه دمای هوا 26 درجه سانتی گراد بود. این اتفاق در  پارکینگ  فروشگاهی در شهر "ریگیت" انگلیس رخ داد. پلیس محلی انگلیس با اشاره به این حادثه در صفحه فیسبوک خود و انتشار اطلاعیه ای از شهروندان خواست حتی برای مدت زمان کوتاه نیز کودکان و حیوانات خانگی خود را در خودرو رها نکنند. انتشار این پست با واکنس یرخی کاربران در فیسبوک نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت :

"یک پزشک! آیا یک پزشک نمی داند که نباید نوزاد را در گرمای شدید در داخل یک خودرو رها کرد."

گفتنی است؛ چندی پیش نیز در حادثه ای مشابه یک کودک 1 ساله آمریکایی که به مدت 8 ساعت در داخل یک خودرو رها شده بود در اثر گرمای شدید جانش را از دست داد.