به گزارش اکونا پرس،

دو خواهر دوقلو در حالی کنار ساحل دریا غرق شدند که مادر آنها در چند قدمی ساحل مشغول بازی با تلفن همراه خود بود. مادر دو قربانی سرگرم بروزرسانی صفحه خود در یکی از شبکه های اجتماعی بود که ناگهان متوجه مفقود شدن دو فرزنش شد.

جسد " پی یوآنجی " و " پی یوآنتونگ" روز بعد توسط پلیس در ساحل پیدا شد. آنها در حال سپری کردن تعطیلات در ساحل معروف " کینگدائو"  در شرق چین بودند که این حادثه رخ داد. این خانواده که اهل پکن بودند پس از حدود 7 ساعت رانندگی به این ساحل رسیده بودند.

بازی مادر با موبایل ؛ غرق شدن دوقلوها در چند قدمی ساحل! + تصاویر

بنا به گزارش یکی از رسانه های محلی چین مادر قربانیان اذعان کرد که در لحظه وقوع حادثه سرگرم بازی با تلفن همراه خود بود. او در یک مصاحبه گفت : " من گاهی به تلفن همراهم و گاهی به دخترانم که کنار ساحل در حال شن بازی بودند نگاه می کردم. هنگامی که در حال بروز رسانی صفحه شخصی ام در وی چت بودم ناگهان متوجه شدم آنها ناپدید شده اند."

بروز این حادثه با انتقادهایی از مسئولان محلی چین همراه بود. یکی از روزنامه های چین بی توجهی مسئولان محلی به کنترل سواحل را علت وقوع چنین حوادث تلخی دانست. این روزنامه از این مسئولان خواست تا توجهی بیشتری به سواحل آزاد داشته باشند.