به گزارش اکونا پرس،

افرادی که علاقه خاصی به گوشی‌های قدیمی بلک‌بری داشتند، منتظر یک گوشی همانند Keyone بودند. در اطلاعات جدیدی که از این شرکت کانادایی فاش شده، مشخص شده است که یک گوشی روند آن را ادامه خواهد داد. شرکت بلک‌بری قصد دارد ورژنی از گوشی KEY2 خود را باکیبورد کیوورتی تولید کند.

با نگاه به تصاویر منتشر شده از این گوشی درمی‌یابیم که KEY2 LE کیبوردی شبیه به کیبورد Keyone دارد که برخی نقاط آن تغییر کرده است. به این کیبورد چند دکمه عملکرد اضافه شده است و حسگر اثر انگشت در دکمه Space قرار گرفته است. متأسفانه trackpad بلک‌بری در این مدل حذف شده است و از این نظر ظاهری متفاوت با دیگر گوشی‌های بلک‌بری دارد.

شرکت بلک‌بری از قبل درباره نام گوشی اقتصادی و ارزان خود گفته بود که نام آن KEY2 LE خواهد بود اما چیزی از مشخصات آن نگفته بود که اطلاعات فاش شده این شرکت این مشخصات را مشخص کرده‌اند. KEY2 LE از سخت‌افزارهای رده پایینی استفاده خواهد کرد تا قیمت آن را پایین نگه دارد. چیپست پردازنده این گوشی Snapdragon 636 خواهد بود که با یک رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 یا 64 گیگابایتی همراه شده است. این گوشی همچنین از صفحه نمایش 4.5 اینچی با رزولوشن 1080x1620 بهره می‌برد.

دوربین دوگانه پشتی این دستگاه دارای دو لنز 13 و 5 مگاپیکسلی است. باتری این دستگاه هم از 3500 به 3000 میلی‌آمپر ساعت کاهش یافته است.

مشخصات و تصاویر گوشی KEY2 LE منتشر شدند