به گزارش اکونا پرس،

یکی از نکات ایمنی که می تواند حافظ جان موتور سواران حین رانندگی با موتور باشد داشتن کلاه ایمنی است. شاید در تصادفات مختلف که یکی از طرفین تصادف موتورسوار  بوده دیده اید که در یک تصادف ساده موتورسوار فقط به دلیل نداشتن کلاه ایمنی دچار آسیب جدی مانند ضربه مغزی شده و یا حتی جان خود را از دست داده است.

به تازگی یک موتورسوار زن چینی به علت داشتن کلاه ایمنی توانسته است از  تصادفی مرگبار جان سالم به در ببرد. این زن موتورسوار  که پس از تصادف به وسط خیابان پرت شده بود با وجود عبور چرخ های کامیون حمل سیمان از روی سرش  نجات یافت. در ویدئویی که منتشر شده است مشاهده می شود "ژوئو" به علت بازکردن ناگهانی درب خودروی سواری و برخورد با آن به داخل خیابان پرتاب می شود و جان او در معرض خطر قرار می گیرد. اما در ادامه او که کلاه ایمنی بر سر داشت از زیر چرخ های کامیون حمل سیمان جان سالم به در می برد. این اتفاق  در ساعت 9 صبح روز سه شنبه و در استان "ژجاینگ" چین رخ داد.

این زن که مادر دو بچه است در اثر این حادثه دچار جراحت سطحی و بلافاصله به بیمارستان "ونرانگ" منتقل شد. رسانه های محلی چین حال ژوئو را مساعد گزارش کرده اند و قرار است او به زودی از بیمارستان مرخص شود.