به گزارش اکونا پرس،

کم نیستند افرادی که با طعنه‌ها و زخم‌‌زبان‌های خود، جگر فرزندان شهدا را می‌سوزانند، فرزندان همان کسانی را که بدون هیچ چشم‌داشتی و از روی غیرت و عشق به اسلام و وطن، برای آزادی و امنیت مردمشان پا به عرصه‌ی جهاد گذاشتند و یکی از بزرگترین سرمایه‌های خود را که جانشان بود، در این راه فدا کردند و مصداق آیه شریفه « احیاء عند ربهم یرزقون » شدند.

کمترین وظیفه ما در قبال خون شهدا این است که الی‌الأبد خود را مدیون و قدردان رشادت‌های آن از زمین‌رستگان به آسمان‌پیوسته بدانیم و حرمت  خانواده‌های آنان را نگه داریم.

ششمین قسمت از سری جدید برنامه نیمه پنهان ماه مدتی قبل با حضور خانم معصومه ابراهیم‌پور همسر شهید والامقام سید علی‌اکبر علم‌الهدی شیخ‌الاسلامی به روی آنتن شبکه افق رفت. سردار شهید علم الهدی در سال 1359 در عملیات جنگی در نفت شهر به اسارت دشمن بعثی در آمد و در 28 تیرماه سال 79 بر اثر شدت آسیب‌ها و عوارض ناشی از اسارت به خیل یاران شهیدش پیوست.

این برنامه گفتگومحور علاوه بر درس‌هایی که طبعاً می‌تواند برای تمامی همسران داشته باشد، خاطرات و گفته‌هایی جالب و تأمل‌برانگیز از زبان همسر شهید را در خود دارد.

در  ویدئویی که در ادامه خبر از بخشی از این برنامه مشاهده خواهید کرد، همسر شهید به ماجرای گریه دخترش، فاطمه سادات(دختر شهید علم الهدی) به خاطر شنیدن جمله‌ای اشاره می‌کند که دیدن آن خالی از لطف نیست.