به گزارش اکونا پرس،

ویدئویی که به تازگی منتشر شده، ضرب و شتم یک راهبر مترو را در یکی از ایستگاه های متروی شهر نیویورک آمریکا به تصویر می کشد. یک زن خشمگین به همراه یکی از همراهانش که به عدم توقف یک قطار تندرو در یکی از ایستگاه ها معترض بودند این راهبر را به شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند.

"یاکوب کردل" 62 ساله که مشغول انجام وظیفه خود در ایستگاه "سوهت بوند" به سمت ایستگاه خیابان گرانت در شرق نیویورک بود توسط این زن و یک مرد مورد حمله قرار گرفت. این اتفاق در ساعت 4.40 دقیقه روز شنبه رخ داد.

در ویدئویی که منتشر شده، صدای این زن خشمگین در حالی که به راهبر حمله‌ور شده، شنیده می‌شود که می‌گوید: " چرا توقف نکردی؟ بیا بیرون، بیا بیرون ." همچنین در این ویدئو واکنش سایر مسافران شنیده می شود که این دو مسافر خاطی را مورد سرزنش قرار می‌دهند و می‌گویند: " آوه، تمومش کنید، تمومش کنید."

این دو نفر سپس  با گرفتن دست راهبر تلاش می‌کنند تا او را به بیرون از قطار و روی سکو بکشند. در ادامه زن معترض موفق به پرتاب چند مشت به سمت این راهبر می شود. پس از این حادثه مدیر ترانزیت خطوط متروی نیویورک با انتشار اعلامیه‌ای به آن واکنش نشان داد. اندی بایفورد در این اعلامیه نوشت: "این عملی منزجرکننده بر علیه یکی از همکاران ما بود که مطمئناً غیرقابل قبول است. کارکنان حمل و نقل آمریکا به این منظور بر سر کار حاضر نمی شوند که مورد ضرب و شتم  و اهانت قرار بگیرند. ما همکاری خود را با پلیس نیویورک برای شناسایی، بازداشت و همچنین محاکمه این دو مسافر آغاز کرده ایم."