به گزارش اکونا پرس،
حیدر میرزایی در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون با اشاره به  کشف یک انبار احتکار حبوبات در شهرستان زاهدان اظهار کرد: در راستای بررسی گزارش های وارده در گشت مشترک تعزیرات حکومتی با همرایی کارشناسان صنعت معدن و تجارت و پلیس اماکن از انباری در سطح شهر زاهدان بازدید شد.

وی ادامه داد: در این انبار حبوبات احتکار شده با ارزش 3 میلیارد ریال کشف شد که علاوه بر آن در همین انبار دو و نیم تن کالای تاریخ مصرف گذشته نیز شناسایی شد.

 


 

کشف بیش از 21 تن مواد اولیه ساخت نبات از تولیدی غیرمجاز

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان با بیان اینکه در این خصوص پرونده تشکیل و در مرحله تکمیل تحقیقات در شعبه چهارم بدوی زاهدان است، افزود: در بازرسی دیگری مقدار 21 و نیم تن مواد اولیه تولید نبات از شرکت غیر مجاز در شهرستان زاهدان کشف شد که این پرونده نیز در دست رسیدگی می باشد.

 


 

کشف 240 تن برنج احتکار شده در زابل

وی در ادامه از کشف برنج احتکار شده نیز خبر داد و افزود: در شهرستان زابل نیز با تلاش های صورت گرفته توسط تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی و صنعت معدن و تجارت مقدار 240 تن برنج احتکار شده کشف شده است .

میرزایی خاطر نشان کرد: با توجه به حساسیت های موجود، پرونده های فوق در اسرع وقت و به صورت ویژه در دست رسیدگی در شعب تعزیرات حکومتی می باشد.

 

 

به گزارش عصرهامون پیش از این نیز در گشت مشترک تعزیرات حکومتی با همرایی نیروی انتظامی علاوه بر کشف دو هزار و 560 تن برنج احتکار شده از انباری در شهرستان زاهدان مقادیر قابل توجهی آهن آلات احتکار شده با ارزش تقریبی یک میلیارد و 500 میلیون ریال نیز کشف شد، همچنین در ادامه پروژه کالاهای احتکاری در سیستان وبلوچستان 23 مرداد ماه جاری نیز دومین انبار برنج های احتکار شده به مقدار 53 تن در زاهدان کشف و انبار مورد نظر پلمپ شد.

 

 

گفتنی است در اقدامی دیگر نیز در گشت مشترک تعزیرات حکومتی با همرایی نیروی انتظامی از انباری در شهرستان زاهدان مقادیری قابل توجهی برنج احتکار شده شامل 2 هزار و 560 تن کشف شده است.