به گزارش اکونا پرس،

ضرب وشتم یک دختر 14 ساله انگلیسی در خیابان توسط پلیس این کشور سوژه رسانه ها شده است.  ویدئویی که منتشر شده است دو مامور پلیس زن و مرد انگلیسی را نشان می دهد که حین بازداشت این دختر اقدام به ضرب و شتم او می کنند.

این ویدئو نشان می دهد آنها حین بازداشت دختر در خیابان چند ضربه به سر و صورت او می کوبند. این حادثه دیروز و در منطقه "آکرینگتون" در شهرستان لانکاشایر انگلیس رخ داد. هنوز از میزان جراحات وارده به این دختر نوجوان گزارشی منتشر نشده است. چند نوجوان دیگر که شاهد بازداشت دوست خود بودند با فریاد زدن از پلیس خواستند تا دوست آنها را رها کند. یکی از نوجوانان می گوید : " این دو مامور پلیس را ببینید. آنها حتما پس از انتشار این ویدئو از کار برکنار خواهند شد."

آنها همچنین بدلیل آنکه این دو مامور قادر نیستند این دختر را بازداشت کنند شروع به تمسخر آنها می کنند. یکی از نوجوانان در حالی که فریاد می زند می گوید: " شما بسیار پیر و فرتوت هستید تا جایی که نمی توانید یک دختر نوجوان را بازداشت کنید."

سخنگوی پلیس لانکاشایر انگلیس در توجیه رفتار خشونت آمیز دو مامور پلیس  گفت : "فیلم منتشر شده در شبکه های اجتماعی شاید موجب نگرانی شهروندان شود، اما دومامور پلیس ما در این زمینه کاملا آموزش دیده بودند و حرفه ای عمل کردند. این صحنه شاید برای شهروندان عادی که آموزش و اطلاعاتی در این خصوص ندارند شوک آور باشد."

گفته می شود این دو مامور پلیس نیز در این حادثه دچار جراحت شده اند. این ویدئو 3 ساعت پس از انتشار  تاکنون بیش از 1 میلیون بار دیده شده است.