به گزارش اکونا پرس،

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است نجات معجزه آسای یک کودک خردسال را از حادثه رانندگی در یکی از اتوبان های کشور هندوستان به تصویر می کشد. این کودک پس از آنکه راننده و مادرش از موتورسیکلت به داخل اتوبان سقوط کردند در حالیکه همچنان روی موتور در حال حرکت در اتوبان نشسته بود با خوش شانسی از خطر حتمی گریخت.

ویدئویی که منتشر شده است نشان می دهد این موتورسیکلت که با سرعت زیادی  حرکت می کرد با یک موتورسیکلت دیگر برخورد می کند. پس از این حادثه در حالی که هر دو راننده موتورسیکلت و همچنین مادر کودک به داخل اتوبان پرتاب شده بودند این موتورسیکلت تا چند متر به راه خود ادامه داد و پس از عبور از جدول کنار اتوبان وارد محوطه بین دو لاین اتوبان شد.

در این حادثه به این کوک هیچ آسیبی وارد نشد اما هر دو راننده و مادر کودک که دچار جراحت سطحی شده بودند به بیمارستان منتقل شدند. این حادثه در تاریخ 17 آگوست و در اتوبانی در منطقه "بنگالورا" در ایالت کارناتاکا هندوستان رخ داد.

پلیس محلی هندوستان با انتشار این کلیپ در صفحه فیسبوک خود، سرعت زیاد، استفاده از تلفن همراه حین رانندگی، سبقت از چپ و نداشتن کلاه ایمنی را چهار عامل مهم تصادفات رانندگی و مرگ و میر رانندگان اعلام کرد.