به گزارش اکونا پرس،

به گفته پلیس، دوربین‌های مدار بسته نشان می‌دهد که یوسف ۲۲ ساله به آرامی به سمت دو مرد حرکت می‌کند و یکی از آن‌ها را با چاقو زخمی می‌کند. این اتفاق در ساعت ۲ نیمه شب در تاریخ ۱۶ ژانویه به وقوع پیوسته است. بعد از آن به سمت درب کشویی رفته و داخل بیمارستان می‌شود. به سرعت به سمت میز پذیرش رفته و تمامی وسایل روی میز را بر روی زمین پرت می‌کند. بیماران و کارمندان بیمارستان از ترس جان خود صحنه را ترک می‌کنند. زمانی که اتاق انتظار خالی می‌شود پرستار شجاع به سمت نزدیک‌ترین درب ورودی می‌رود و فرد مهاجم را در آنجا تنها می‌گذارد.

حمله به بیمارستان با سلاح سرد در انگلیس +عکس

در همان حین بیماری با ویلچر در میان صندلی‌های اتاق انتظار گیر کرده بود که پرستار خونسرد او را می‌بیند و سعی می‌کند تا برای فرارش راهی پیدا کند، اما فرد مهاجم مانیتوری را از میز پذیرش بر می‌دارد و به سمت او پرت می‌کند.

دادگاه تاج لستر در روز جمعه این شخص مهاجم را به علت ایجاد اغتشاش و درگیری و همچنین استفاده از سلاح سرد به ۵ سال زندان محکوم کرد.

" اقدام کارمندان بیمارستان که به سرعت کنترل وضعیت را در دست گرفتند و کمک کردند تا بیماران از صحنه حادثه فرار کنند بدون آنکه نگران جان خود باشند قابل تحسین و ستودنی است " این جملات را کاراگاه این پرونده به دیلی‌میل گفته است.