به گزارش اکونا پرس،

تصاویر منتشر شده از طبیعت استرالیا و حیواناتی که به طرز دردناکی در اثر بی‌آبی تلف شده‌اند متذکر شدت خشک‌سالی و بحران آب در استرالیا است.

در میان این تصاویر، تصویر کانگورویی که ایستاده بر روی دوپایش درحالی که جان خود را از دست داده و تاکنون تنها اسکلت او باقی مانده، واکنش‌های زیادی را به دنبال داشته است. این عکس به وسیله یک شکارچی 69 ساله در ناحیه موراندا استرالیا به ثبت رسیده است.

تصاویری از مرگ حیوانات در اثر بی‌آبی

با وجود خشک‌سالی‌های پیاپی در استرالیا رقابت در حیات وحش برای یافتن آب و غذا به شدت افزایش یافته است. شکارچی 69 ساله درباره‌ی عکس کانگوروی مرده گفت: این حیوان به طرز وحشتناکی جان خود را از دست داده و در مدت زمان کوتاهی با خورده شدن گوشت بدنش توسط شکارچیان، تنها اسکلت او باقی مانده است.

سازمان‌های هواشناسی اعلام کردند: استرالیا با شدیدترین خشکسالی 100 سال گذشته این کشور روبه‌روبه است و امیدی به حل شدن مشکل کم آبی در آینده‌ای نزدیک وجود ندارد. تحقیقات نشان می‌دهد به دلیل عدم بارش باران و وجود نداشتن چمنزارهای سبز برای تغذیه کانگوروها، این حیوانات به شدت ضعیف شده و به راحتی توسط شکارچیان شکار می‌شوند.

پس از ماه جولای 2002 و پاییز 1902 دشت‌های استرالیا در خشک‌ترین شرایط قرار دارند. بعضی مزارع در استرالیا امسال تنها 100 میلی‌متر بارش باران داشته‌اند و این وضع روز به روز بدتر می‌شود. کشاورزان در سراسر استرالیا از خشکسالی رنج می‌برند و بسیاری از دام‌های خود را از دست داده‌اند. برخی از کشاورزان تا ده‌ها هزار دلار برای تامین آب و تغذیه دام‌های خود هزینه می‌کنند.