به گزارش اکونا پرس،

 در ادامه به تعدادی از خدمات غیر معمول حاکم در هتل ها اشاره می کنیم.

رولز رویز خودروی مخصوص شما
اگر شما در هتل چهار فصل مسکو اتاق رزرو کنید به شما کلید خودرو رولز رویس داده می شود تا به هر جا که می خواهید بروید.

اتاق خواب مخصوص خواباندن کودکان
در هتل بنجامین نیویورک اتاقی به نام حیاط خواب کودکان وجود دارد. شما می توانید کودکان خود را در آن اتاق بسپارید. لالایی مخصوص کودک، خرس های عروسکی و تمام امکاناتی که برای خواباندن کودکان خود نیاز دارید در آن اتاق فراهم است.

دوش آب اویان در زمین تنیس
هتل لاس ونتاناس ال پارایسو مکزیک به مهمانان خود پیشنهاد می کند که در زمین تنیس بازی کنند و در صورت گرم شدن با حوله های خنک و دوش آب اویان(برند معروف فرانسوی که از یخچال های طبیعی کوه های آلپ گرفته می شود) از آنها پذیرایی می شود.

صابون از خرده های مروارید
اگر اتاق هتل آس نیویورک را رزرو کنید برای استحمام به شما صابون هایی خواهند داد که از خرده های مروارید تهیه شده است.

خدمه هایی که شما را ارباب و لیدی صدا می کنند
هتل ایدیاگو کنسینگتون لندن با الگو برداری از سریال معروف دانتون ابی که داستان زندگی یک خانواده اشرافی به همراه خدمتکارانشان و مربوط به دوره سلطنت ادوارد هفتم است، به محض ورود به این هتل خدمه طوری از شما استقبال می کنند که انگار ارباب و یک لیدی هستید.

گذراندن شب همچون بی خانمان ها
هتل فاکتوم در شهر گوتبورگ سوئد به مهمانان خود پیشنهاد می دهد تا یک شب غیر معمول همچون بی خانمان ها را در خارج از شهر بگذرانند.

گشت و گذار با موتور سیکلت
هتل لا رویال مونسیا رافلس پاریس برای گشت و گذار به مهمانان خود موتور سیکلت اورال پیشنهاد می کند.

پیژامه ابریشمی
هتل کلاریج در لندن لباس های خواب ابریشمی در بسته بندی های شیک در اتاق مهمانانش قرار می دهد که اغلب با حرف اول مهمانش شروع می شود.

یوگا روی فیل
هتل چیانگ رای تایلند از میهمانان خود دعوت می کند تا در پشت فیل تمرینات یوگا انجام دهند.

آواز خواندن زیر دوش ممنوع در استادیوم آواز بخوانید
هتلی در برلین اجازه آواز خواندن زیر دوش را به شما نمی دهد اما امکاناتی را فراهم کرده تا صدایتان را در استادیوم این هتل ضبط کند.

پرواز با پاراگلایدر
در عمان هتلی است که همچون جیمز باند با شما رفتار می کنند. زمانیکه از ترافیک شهری خسته اید و حوصله ماشین سواری ندارید آنها پیشنهاد پرواز با پاراگلایدر را به شما می دهند تا به مقصد بروید.