به گزارش اکونا پرس،

مرگ یک نوجوان دیگر که جسدش در حالی که خود را حلق آویز کرده بود پیدا و با بازی آنلاین "momo" مرتبط دانسته شده است. جسد "مانیش سارکی" 18 ساله دوشنبه شب و در یک انبار محل نگهداری علوفه چهارپایان در منطقه "کورسئونگ" هندوستان پیدا شد. او که دانش آموز یک مدرسه خصوصی بود روز دوشنبه  مفقود شده بود. بر روی دیوار محل خودکشی این نوجوان کلمات عجیبی مانند "شیاطین یک چشم" و "روشن فکران" که با خطی ناخوانا نوشته شده بودند دیده شد.

مراقب این بازی آنلاین مخوف باشید! + تصاویر//


بنا به گزارش پلیس محلی هندوستان، پسرعموی قربانی او را در حال بازی با momo دیده بود. "آرجون گاتانی" در گفتگو با تایمز هندوستان گفت : " این بازی موجب خودکشی پسر عمویم شد."

مادر قربانی"چاندرا چارکی" به این روزنامه گفت : " پسرم بسیار صادق، پرتلاش و بیگناه بود. او از بازی های آنلاین استفاده می کرد. من شدیدا بر این باورم که بازی آنلاین momo موجب مرگ پسرم شده است."

در حالی این بازی مخوف آنلاین بار دیگر حادثه ساز می شود که پیش از این در خصوص مرگبار بودن آن هشدارهایی داده شده بود. این بازی با ارسال یک پیام از سوی کاربران به یک عضو ناشناش با نام momo آغاز می شود. این بازی با تصویر ترسناکی از یک زن با چشمانی درشت و برآمده مرتبط شده است که اثر یک عروسک ساز ژاپنی است که ارتباطی با این بازی ندارد.

مراقب این بازی آنلاین مخوف باشید! + تصاویر//

این بازی مرگبار از طریق واتس اپ فراگیر شده است. نخست شماره تماسی ناشناس کاربران را به چالش دعوت می کند تا به momo پیامی ارسال کنند. پس از ارسال پیام از سوی کاربران آنها تصاویر ترسناک و پیام خشونت آمیز را دریافت می کنند که در صورت تمرد از دستورات، تهدیداتی برای آنها ارسال می شود. این تهدیدات شامل افشای اطلاعات اکانت واتس آپ کاربر و یا عکس های خصوصی وی و یا هشدار دریافت لعن و نفرین از طرف کاربر مزاحم است.

گفتنی است؛ پیشتر نیز خودکشی یک دختر 12 ساله آرژانتینی با این بازی مرتبط دانسته شده بود.

مراقب این بازی آنلاین مخوف باشید! +تصاویر