به گزارش اکونا پرس،

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه نجات دختر خردسال را توسط یک مامور پلیس در ایالت فلوریدای آمریکا به تصویر می کشد. یک مامور پلیس محلی آمریکا با نام "بیل دان" پس از خارج کردن این دختر 3 ساله از داخل خودرو که کاملا بیهوش بود بلافاصله او را با ماشین به بیمارستان منتقل کرد. این مامور پلیس هنگامی که در حال گشت زنی بود دختر خردسال را در صندلی عقب خودرو مشاهده کرد.

بیل پس از انتقال کودک به هوای آزاد و لرزش پلک های دختر مطمئن شد که او هنوز زنده است. بنا به گزارش پلیس، دختر بیچاره پس از آنکه شب هنگام  به همراه مادرش برای خرید به یک فروشگاه رفته بود پس از بازگشت، مادرش در حالی که حالت عادی نداشت درب های ماشین را قفل و او را در ماشین رها کرد. او تمام طول شب را تا روز بعد و حدود ساعت 11 ظهر در داخل خودرو گذرانده بود.

در ویدئویی که منتشر شده است بیل در حالی که دختر را در آغوش گرفته و می دود می گوید :" همه چی درست میشه عزیزم، با من حرف بزن. تو حالت خوب میشه."

بیل دان در گفتگو با شبکه تلویزیونی فاکس 13 گفت : " وقتی دختر را از خودرو خارج کردم، فکر نمی کردم زنده باشد. او هیچ ضربان قلبی نداشت. وقتی من دویدم و هوای تازه وارد ریه های دختر شد او شروع به تکان دادن پلک های خود کرد."

این مامور وظیفه شناس 3 ساعت در پشت درب اتاق اورژانس برای مطمئن شدن از بهوش آمدن کودک منتظر مانده بود. بیل پس از 3 روز در حالی که دختر خردسال از بیمارستان مرخص شده بود با او ملاقات کرد. عکسی که منتشر شده بیل در حالی که این دختر را در آغوش گرفته است دیده می شود.

گفتنی است؛ این حادثه در تاریخ 17 ژوئن و در ایالت کالیفرنیای آمریکا  رخ داد.

لحظه نجات کودک گرفتار شده در گرمای خودرو + فیلم