به گزارش اکونا پرس،

کانال معاند و ضدانقلاب آمدنیوز که بر پایه‌ی اخبار کذب و شایعه استوار است، همیشه با ادعاهای وارونه و عجیب درباره‌ی مسائل کشور، قصد ارائه‌ی تصویری نادرست و سیاه از شرایط ایران دارد تا مردم را از نظام جمهوری اسلامی ناامید کند. این کانال در گذشته نقش مهمی در تحریک اذهان برخی افراد ناآگاه برای ایجاد اغتشاش و ناآرامی در ایران داشت.

رسانه معاند آمدنیوز در کانال و صفحه اینستاگرام خود تصویری با عنوان صورتجلسه‌ی دهیار، شورا و نمایندگان روستای چومان شهرستان مریوان در استان کردستان در خصوص آتش سوزی روزهای اخیر این روستا منتشر کرده است.

آمدنیوز بر اساس این اسناد جعلی مدعی شده که آتش‌سوزی روزهای اخیر در جنگل‌ها و مراتع شهرستان بانه به صورت عمدی و توسط عوامل حکومتی ایجاده شده و پایگاه مرزبانی از خاموش کردن آتش به وسیله مردم جلوگیری کرده است.

گاف بزرگ آمدنیوز در انتشار اسناد جعلی آتش‌سوزی مریوان +تصاویر

در حالی که شورای اسلامی شهر و روستاهای کشور در پنجمین دوره فعالیت خود به سر می‌برند، سند فوق که به نقل از دهیاری توسط آمدنیوز منتشر شده، همراه با مهر دوره چهارم شورای اسلامی شهرستان بانه روستای چومان و به تاریخ ۹۶/۰۳/۲۲ است.

گاف بزرگ آمدنیوز در انتشار اسناد جعلی آتش‌سوزی مریوان +تصاویر

این گاف بزرگ آمدنیوز، بار دیگر اثبات کرد این رسانه و امثال آن چیزی جز دروغ و لجن‌پراکنی به خورد مردم نمی‌دهند و هدفی جز دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی مردم ایران ندارند و در این راه هر اقدام دور از اخلاقی را انجام می‌دهند. 

لازم به ذکر است آتش سوزی مذکور در پنجم شهریور ماه سال جاری در جنگل ها و مراتع شهرستان بانه به وقوع پیوسته است و رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بانه علت حادثه را عامل انسانی برشمرده و اظهار کرده که اطفاء حریق توسط تیم‌های خدمات شهری شهرداری و گروه‌های مردمی صورت گرفته است.