به گزارش اکونا پرس،

کارکنان این باغ وحش گوریل کوچک را بابگا نامیده‌اند و بسیار به او توجه و محبت می‌کنند. بابگا به خوبی با کارکنان باغ وحش و به خصوص مربی مخصوص خودش ارتباط برقرار کرده است و به نظر می‌رسد مربی‌اش تا حدود زیادی توانسته است جای خالی والدین او را پر کند. مدیر ارزیابی سلامت حیوانات و ارتباط باغ وحش لیمب گفت: بابگا در قفسی بزرگ و کایمن نگهداری می‌شود و بیشتر اوقات شبانه‌روز با کارکنان باغ وحش مشغول بازی و شیطنت است.
خانمی 32 ساله از لندن با دیدن تصاویر بابگا گفت: خیلی مهم است که یک گوریل کوچک که پدر و مادر خود را از دست داده است احساس امنیت بکند و از لحاظ عاطفی کمبود زیادی را حس نکند. تماشا تصاویر ارتباط زیبای بابگا با مربی‌اش اشک را در چشمانم جمع کرد و بسیار خوشحال شدم که در این مرکز این چنین به او توجه می‌شود.
مربی بابگا در تلاش است تا ضمن بازی کردن با او مهارت‌های مهم زیستی مانند غذا خوردن، بازی کردن، کنجکاو بودن و حرکات مناسب بدنی برای بالا رفتن و پایین آمدن از درختان را به بابگا آموزش بدهد. مسئولین باغ وحش مرکزی کامرون امیدوارند در آینده‌ای نزدیک به کلی مسئله تجارت غیرقانونی گوریل‌ها حل شود و دیگر هیچ بچه گوریلی مانند بابگا پدر و مادرش را از دست ندهد.