به گزارش اکونا پرس،

در حالی که برخی عروس ها در روز جشن عروسی خود دلهره این را دارند که جشن آنها طبق برنامه ریزی پیش برود یا اینکه برخی دیگر می خواهند در مرکز توجه مهمانان باشند یک عروس جوان با نام چارلین  با اقدام جالبش تبدیل به سوژه داغ در روز عروسی اش شد. چارلین با اعتماد بنفس نه تنها چنین دغدغه هایی را نداشت بلکه به برادرش نیز کمک کرد تا دقیقا حین جشن عروسی اش از دختر مورد علاقه اش خواستگاری کند.

در یکی از تصاویری که منتشر شده است عروس جوان، "چارلین مگهی" اهل نورث آمبرلند انگلیس به برادرش آنتونی کمک می کند تا به دختر مورد علاقه خود حین مراسم پیشنهاد ازدواج بدهد. در حین مراسم عروسی، عروس ناگهان به سمت مهمانان می رود و "ربکا استافورد" را به وسط تالار عروسی دعوت می کند. سپس عروس از ربکا می خواهد تا برگردد و در این لحظه  آنتونی 25 ساله، برادر عروس درحالی که روی زمین زانو می زند  از دختر مورد علاقه اش درخواست می کند با او ازدواج کند.

در حالی که صورت ربکا غرق در اشک شده است با پیشنهاد ازدواج برادر عروس موافقت می کند. ربکا در این باره گفت : "عروس( چارلین) دست مرا گرفت و مرا به وسط تالار برد. نمی دانستم چه اتفاقی قرار است رخ دهد. ناگهان آنتونی را دیدم که روی زمین زانو زد و به من پیشنهاد ازدواج داد. بسیار هیجان زده شده بودم و تنها چیزی که توانستم بگویم "بله" بود.

ربکا در مورد خواهر شوهرش نیز گفت : " چارلین دختر فوق العاده ای است. او شادی را به من و برادرش هدیه کرد. در حالی که برخی عروس ها می خواهند در بهترین روز زندگی شان در مرکز توجه باشند چارلین مهربان خانواده اش را در اولویت قرار داد. زبان من برای تشکر از او قاصر است."

گفتنی است؛ قرار است مراسم عروسی آنتونی و ربکا نیز به زودی برگزار شود.

اقدام جالب عروس در جشن عروسی اش! + فیلم///صبح