به گزارش اکونا پرس،

دو مرد فداکار جان دختر خردسالی را که از طبقه چهارم یک آپارتمان در چین آویزان بود، نجات دادند. این دختر بر روی نرده‌های حفاظی که در پایین پنجره نصب شده بود و ظاهراً محل قرار گرفتن کولر بود گیر کرده بود. پس از مشاهده این صحنه این دو مرد بلافاصله با صعود به آپارتمان، خود را به این کودک رساندند و توانستند او را پیش از سقوط، نجات دهند. در ویدئویی که منتشر شده این کودک را که از نرده‌ها آویزان است و دو مرد را که با دیدن این صحنه در حال صعود به آپارتمان هستند، نشان می دهد. این دو مرد در حال رانندگی و عبور از مقابل این آپارتمان بودند که ناگهان با این صحنه مواجه شدند. این حادثه در تاریخ 7 سپتامبر و در شهر "چانگسو" واقع در استان جیانگسو چین رخ داد.

ظاهراً این کودک که در خانه تنها رها شده بود، پس از برخاستن از خواب به سمت پنجره که قفل نشده بود، می رود و پس از بالا رفتن از پنجره به پایین سقوط می کند. پدر این کودک در گفتگو با یکی از رسانه های چین گفت: "احساس بسیار خوبی دارم که این دو قهرمان توانستند جان کودک مرا نجات دهند. من می دانم این دو مرد با صعود به طبقه چهارم آپارتمان جان خود را در معرض خطر قرار دادند. او از تمام والدین خواست تا هیچ وقت کودکان خود را تنها در خانه رها نکنند."

گفتنی است؛ در حادثه‌ای مشابه که ماه گذشته رخ داد یک مرد چینی جان کودکش را که از طبقه هفتم آپارتمانی در این کشور آویزان بود، نجات داد. بنا به گزارش رسانه‌های چین این کودک زمانی که احساس کرد یک دزد در حال وارد شدن به خانه است، از پنجره بالا رفت.