به گزارش اکونا پرس،

در دنیای امروز، تکنولوژی زندگی انسان را بسیار آسان‌تر کرده است. از گوشی‌های هوشمند گرفته تا وسایل پیشرفته اتاق عمل، همگی برای این هدف طراحی شده‌اند. در این میان شرکت‌هایی هستند که امکانات خود را با توجه به پیشرفت تکنولوژی ارتقا می‌دهند تا بتوانند بهترین سرویس را به مشتری‌های خود ارایه دهند.

دوشنبه 5 شهریور شرکت تازه تاسیس AutoX ، سرویس آزمایشی تحویل مواد غذایی به وسیله خودروهای بدون راننده را در بخشی از سان‌خوزه، کالیفرنیا، به راه انداخت. راه‌اندازی این سرویس، خرید مواد غذایی را در این منطقه بسیار آسان‌تر کرده است.

شرکت Auto x به استفاده از دوربین با وضوح بالا و کم‌هزینه به جای سنسورهای لیدار(رادار لیزری) رایج، در خودروهای بدون راننده خود شهرت دارد. مشتریان می‌توانند بر اساس نیازشان از طریق برنامه GrubMarket grocer سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنند. سفارش شما به وسیله یک خودرو به محل مورد نظر فرستاده و صندوق عقب آن به طور خودکار باز می‌شود تا شما سفارش خود را بردارید. برای تازه ماندن مواد غذایی، دمای درون خودرو کاملاً کنترل‌ شده است. همچنین خودروی تحویل سفارش، که مانند یک فروشگاه سیار است، دارای بخشی شامل ماست، آب‌میوه و باقی خوراکی هایی است که می‌توانید آن‌ها را مستقیم و بدون سفارش قبلی خریداری کنید.

پیش از این نیز سرویس‌های تحویل مواد غذایی، مانند Amazon Fresh ، وجود داشتند اما این نخستین بار است که از خودروهای بدون راننده استفاده می‌شود.

هدف نهایی Auto X همکاری با شرکت‌های بزرگ مواد غذایی و ارسال سفارش‌ها به مناطق دورتر است. این شرکت مصمم است با راحت‌تر کردن زندگی مشتری‌های خود، تکنولوژی خود را به رخ بکشد.

در ادامه چند تصویر از این خودرو مشاهده می‌کنید:

خودروهای بدون راننده‌ای که مواد غذایی می‌فروشند + عکسخودروهای بدون راننده‌ای که مواد غذایی می‌فروشند + عکس

خودروهای بدون راننده‌ای که مواد غذایی می‌فروشند + عکس