به گزارش اکونا پرس،

بارها افراد زیادی در سراسر دنیا ادعا کرده‌اند که شاهد پرواز بشقاب‌پرنده در آسمان بوده اند. محقق‌های زیادی این مسئله را بررسی کرده‌اند. در موارد بسیاری این ادعاها صحت نداشتند اما در بعضی  مواقع جعلی نبودن مدرک ارائه شده تایید شد.اما هنوز وجود موجودات دیگر در باقی سیاره‌ها تایید یا تکذیب نشده است.

یک شی عجیب مثلثی شکل در حال پرواز بر فراز آسمان تگزاس نزدیک به پایگاه تحقیقاتی نظامی آمریکا دیده شده است. فردی که از آن فیلم‌برداری کرده بود،  این فیلم را در فضای‌مجازی منتشر کرده است.

عده ای این شی را به پایگاه تحقیقاتی نظامی آمریکا که در همان حوالی است نسبت می‌دهند و می‌گویند این جسم مرموز، هواپیمای جنگی در حال آزمایش TR-3B است. بینندگان اینترنتی این ویدیو حدس می‌زنند این یک هواپیما TR-3B مرتبط به پروژه سیاست سیاه آمریکا باشد. این تنها دفعه‌ای نیست که این نوع هواپیما در اطراف پایگاه‌های نظامی آمریکا مانند پایگاه هوایی ادواردز در کالیفرنیا و نیروی هوایی ایالات متحده دیده می‌شود.

فردی که این ویدیو را ثبت کرده است، در مسیر رفتن به محل کارش متوجه پرواز شی عجیب مثلثی شکل در آسمان می‌شود. او خودروی خود را برای ثبت تصویر آن متوقف می‌کند.