به گزارش اکونا پرس،

کمپانی چینی سازنده گوشی‌های هوشمند اوپو امسال محصولات زیادی را به صورت رسمی معرفی کرد که برخی محصولات این شرکت توانستند جزو محبوبترین و پرطرفدارترین گوشی‌های جهان باشند. به تازگی این کمپانی چینی گوشی جدیدی را به نام A7x معرفی کرده است. این کمپانی برای معرفی گوشی جدید خود هیچ برنامه‌ای را در نظر نگرفته بود و این کار در سکوت رسانه‌ای انجام شد. A7x یک نمونه از F9 اوپو است که حافظه داخلی آن بیشتر شده و چند تغییر جزئی در آن اتفاق افتاده است.

این گوشی که در حال حاضر هم توانسته  توجه زیادی را به خود جلب کند و حافظه آن از F9 بیشتر شده، فقط یک حافظه داخلی آن با ظرفیت 128 گیگابایت معرفی شده است. البته این گوشی فقط با یک ظرفیت برای حافظه رم خود یعنی 4 گیگابایت تولید شده است. این در حالی است که F9 با دو نمونه حافظه رم با ظرفیت‌های 4 و 6 گیگابایت و حافظه داخلی 64 گیگابایتی تولید شده بود.

همچنین، دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی F9 در A7x جای خود را به دوربین 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 داده است. با این حال، دروبین پشت دستگاه که دوگانه بود و دارای دو لنز 16 و 2 مگاپیکسلی، در A7x باقی مانده و هیچ تغییری نکرده است. متأسفانه باید گفت که فناوری شارژ سریع اوپو به نام VOOC در گوشی جدید این شرکت غیرفعال شده است.

در بین مشخصاتی که از A7x کم شده، تنوع رنگ این گوشی هم کاهش پیدا کرده چرا که رنگ قرمز از تنوع رنگ این گوشی بیرون آمده و این گوشی تنها در رنگ‌های بنفش و آبی تولید و در بازار عرضه خواهد شد. گفته می‌شود، این مدل قرار نیست به بازارهای بیرون از چین عرضه شود اما اگر اوپو قصد عرضه جهانی آن را داشته باشد، آن را با نام A7xعرضه نخواهد کرد.

گفتنی است، اوپو A7x از 14 سپتامبر (23 شهریور) با قیمت 290 دلار در بازار چین در دسترس خواهد بود.

اوپو گوشی جدید خود، A7x را معرفی کرد

اوپو گوشی جدید خود، A7x را معرفی کرد