به گزارش اکونا پرس،

ماجرای جاوید الاثری تعداد قابل توجهی از رزمندگان دفاع مقدس و چشم انتظاری پدران و مادران شهدا، از آن دست موضوعاتی است که می‌توان گفت برای اغلب افراد با دیدگاه‌ها و نگرش‌های مختلف، اگر چه تلخ و ناراحت کننده اما  ارزشمند و قابل احترام است.

پدر و مادر شهدای جاویدالاثر سالهاست که حسرت تکرار نشدنی دیدار دوباره و لذت در آغوش کشیدن فرزند شهید خود را تنها در چارچوب بی‌جان قاب عکسی نظاره می‌کنند که همه باور و دارایی آن ها  را در آغوش گرفته است.

خیلی وقت‌ها این دیدار به قیامت می‌افتد و پدران و مادران شهدا مثل مادر شهید «علی طنوریان» و صدها شهید گمنام و جاویدالأثر دیگر با دلی تنگ و مملو از حسرت دیدار جگرگوشه خود، به محضر خدا می‌روند.

در حال تکمیل///اشک‌های پدر شهید پس از شنیدن خبر بازگشت پسرش بعد از 36 سال گمنامی + فیلم

در حالی که مادر شهید «علی طنوریان» بیش از 30 سال چشم انتظار رسیدن خبری از فرزند به جبهه رفته خود بوده، فوت کرده و دیروز سه‌شنبه بیستم شهریور ماه سال جاری خبری شیرین و آمیخته به عطر پایان چشم انتظاری پدر او را جانی دیگر بخشیده است.

پیکر مطهر شهید «علی طنوریان» سرانجام پس از 36 سال، تفحص و شناسایی شد و هم اکنون در معراج الشهدای شهر تهران میزبان عزاداران امام حسین علیه السلام و پذیرای دوستداران شهدا است.

در حال تکمیل///اشک‌های پدر شهید پس از شنیدن خبر بازگشت پسرش بعد از 36 سال گمنامی + فیلم

بدون تردید شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در انتخاب مسیر معنوی و پاک زندگی خود از اهل بیت علیهم السلام الگو گرفته بودند که مثل شهید «علی طنوریان» این چنین عاقبت بخیر شدند و در نخستین روز ماه محرم دل پدر را به مژده وصال نوید دادند.