به گزارش اکونا پرس،

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه واژگون شدن یک خودروی مازراتی گرانقیمت را در یکی از اتوبان های چین به تصویر می کشد. راننده جوانی با نام " شی" که با سرعت بیش از 170 کیلومتر بر ساعت با این خودرو در حال رانندگی در اتوبان بود در اثر از دست دادن کنترل خودرو دچار حادثه شد.

او که این مازاراتی اسپورت 112 هزار یورویی را از دوستش قرض گرفته بود در مدت چند ثانیه آن را تبدیل به یک ماشین اسقاطی کرد. ویدئویی که منتشر شده است لحظه خارج شدن خودرو از دست راننده و سپس واژگونی آن را در اتوبان نشان می دهد. در این ویدئو در حالی که این راننده جوان در حال رانندگی در یک اتوبان خلوت است ناگهان در اثر از دست دادن کنترل خودرو به سمت راست منحرف می شود. این خودرو پس از انحراف به موانع کنار اتوبان برخورد کرد و دچار آسیب شدید شد.

پس از بررسی های اولیه شی پذیرفت که در لحظه وقوع حادثه با سرعت 111 مایل بر ساعت(178 کیلومتر بر ساعت) در حال رانندگی بوده است. این در حالی بود که حداکثر سرعت در این اتوبان 120 کیلومتر بر ساعت تعیین شده بود. این راننده جوان به همراه مسافرانش بدلیل بستن کمربند ایمنی بطور معجزه آسایی از مرگ گریختند و تنها دچار جراحت سطحی شدند. بنا به گزارش رسانه های چین دوست شی، این مازراتی اسپورت مدل 2016 را به مبلغ 112 هزار یورو خریداری کرده بود. بنا به گفته پلیس شرکت بیمه بدلیل تخلف حادثه ساز راننده از پرداخت خسارت کامل به راننده این خودرو خودداری خواهد کرد.