این گروه تروریستی هفته گذشته تهدید مردم را در دستور کار قرار داد و در پیامی اعلام کرد «مغازه‌هایی که چهارشنبه این هفته باز باشند آتش خواهند زد و اگر نیرو‌های امنیتی مانع این کار شوند با فیلم‌برداری از این مکان‌ها بعد‌ها سوءقصد خود را عملی می‌کند».

www.dustaan.com هرگز یک ایرانی را تهدید نکن +عکس

مغازه‌ها در شهر‌های کردستان با وجود تهدیدات یک گروهک تروریستی امروز باز هستند.

به دنبال ایجاد یک جنگ روانی، تهدید و ارعاب مردم و بازاریان کردستان برای بستن مغازه‌های خود، دیروز تعدادی از مغازه‌های بازار چند شهر این استان کردستان بسته شد. علت این تعطیلی برخی قسمت‌های بازار به گفته مردم شهر سنندج ترس مردم از اعضای حزبی است که هیچ محدودیت و چهارچوبی برای عملی کردن تهدید‌های خود ندارند و حتی

گروهک تروریستی (ح. د. ک) در پیامی اعلام کرد «مغازه‌هایی که چهارشنبه این هفته باز باشند آتش خواهند زد و اگر نیرو‌های امنیتی مانع این کار شوند با فیلم‌برداری از این مکان‌ها بعد‌ها سوءقصد خود را عملی می‌کند»

از کشتار و آسیب رساندن به جان و مال مردم هم‌زبان خود دریغ نمی‌کند.

افراد شرور وابسته به این گروهک نیز در فضای مجازی تهدید کرده بودند اگر کسی مغازه‌اش را نبندد او را شناسایی و مغازه‌اش را به آتش می‌کشیم.

کامیار احمدی بازاری اهل شهر سنندج به خبرنگار فارس گفت: ظهر روز چهارشنبه وقتی قصد باز کردن مغازه خود را داشت توسط عده‌ای وابسته به این گروهک تروریستی تهدید شده است. این اشرار او را تهدید کرده‌اند اگر مغازه را باز کند آن را آتش خواهند زد.

باوجوداین تهدید‌های گسترده، امنیت در تمام شهر‌های کردستان برقرار بود و مردم برای تأمین مایحتاج خود مشکلی نداشتند.

مردم کردستان نیز، چون طعم تلخ جنایات ضدانقلاب و به‌ویژه گروهک‌های کومله و دموکرات را چشیده‌اند، از ترس جان و مال خود و برای این که مشکلی توسط گروهک جنایتکار برای آن‌ها پیش نیاید به اجبار مغازه را تعطیل کرده بودند.

امروز ۲۲ شهریورماه بازار و مراکز اقتصادی استان کردستان در تمام شهر‌های علاوه بر استمرار تهدید‌ها بازشده و فعالیت اقتصادی مردم به‌طور عادی در جریان است.

شنبه ۱۷ شهریورماه سپاه پاسداران با ۷ فروند موشک کوتاه برد، مقر تروریست‌های (ح. د. ک) در اقلیم کردستان عراق را هدف قرارداد. این حمله پاسخی به اقدام تروریستی ۲۹ تیرماه به روستای «دری» مریوان بود که در آن یازده تن از نیرو‌های نظامی و محافظ روستا به شهادت رسیدند.

رسانه‌های معاند نیز با وارونه نشان دادن داستان، تهدید مردم توسط این گروهک تروریستی را سانسور کردند.

آن‌ها بسته شدن برخی مغازه‌های شهر‌های کردنشین را به اعتراض مردم به سه عضو گروهک تروریستی در ۱۷ شهریور مرتبط دانستند.

www.dustaan.com هرگز یک ایرانی را تهدید نکن +عکس

بی بی سی فارسی در گزارش و اخبار متعدد با سانسور تهدید مردم توسط یک گروهک تروریستی، بسته شدن مغازه‌ها را به اعدام سه تروریست ربط داد، مردم کردستان این موضوع را رد می‌کنند.

خبرگزاری قوه قضائیه در خبر اعدام این سه عضو گرروهک کومله نوشت: نام این سه نفر، لقمان مرادی، زانیار مرادی و رامین حسین پناهی که دو نفر اول در تاریخ ۱۴ تیر سال ۸۸ با اقدام تروریستی در شهرستان مریوان منجر به فوت سه نفر، از جمله فرزند امام جمعه مریوان شده‌اند.

محکوم دیگر رامین حسین پناهی عضو گروهک کومله که ۲۰ تیر سال ۹۶ توسط سازمان اطلاعات سپاه کردستان دستگیر شد. وی در قالب یک تیم نظامی، به قصد عملیات خرابکارانه به کشور وارد شده و با مشکوک شدن ماموران به اعضای این

رامین حسین پناهی اقرار کرده است که مسلحانه وارد کشور شده و هم‌چنین پذیرفته است که یک خشاب ۳۰ تیری را به سمت ماموران شلیک کرده است

تیم در ایستگاه بازرسی ورودی شهرستان سنندج، رامین حسین پناهی و همراهانش اقدام به پرتاب نارنجک جنگی و شلیک تیر به سمت ماموران کردند. در این درگیری سه تن از اعضای تیم مذکور به هلاکت رسید و رامین حسین پناهی مصدوم شد.

رامین حسین پناهی اقرار کرده است که مسلحانه وارد کشور شده و قصد عملیات در داخل کشور را داشته است. هم‌چنین پذیرفته است که یک خشاب ۳۰ تیری را به سمت ماموران شلیک کرده است.