برای مثال اخیرا اتفاقی عجیب و کاملا عجیب و غریب در یک رستوران محبوب واقع در چین مشاهده شد که توانست بازتاب های زیادی را در چین داشته باشد.جزئیات بیشتر را در ادامه این مطلب از بخش سرگرمی آخرین خبر خواهیم گفت.

آیا تا به حال برای شما پیش آمده است که در حین خوردن غذا در یک رستوران حیواناتی مانند مگس، کرم ،سوسک و غیره را مشاهده نمایید؟! این لحظه واقعا یکی از چندش آورترین لحظات و شرایط برای هر شخصی می تواند باشد که اخیرا در طی اتفاقی عجیب و غریب واقع در یکی از رستوران های محبوب چین رخ داد که در مدت کوتاهی با بازنشر های متعددی در صفحات مجازی روبرو شد.

خانم "ما" در روز 6 سپتامبر به همراه خانواده به یکی از رستوران های محبوب در کشور چین به نام " شیابو شیابو " مراجعه کردند که متاسفانه در حین غذا خوردن یک موش مرده را در غذا مشاهده می کنند و تصاویری را به عنوان مدرک از این غذا ثبت می کنند. سپس به گفته " کانکان نیوز "، مسئولین این رستوران برای حل این مشکل پیشنهاد دادند تا برای جبران خسارت 550 پوند خسارت بپردازند و اما این خانواده حاضر به قبول کردن این پیشنهاد نشدند.

سپس در طی شکایاتی ، این رستوران محکوم به پرداخت 145 میلیون دلار جریمه شد و هنوز علت اصلی پیدا شدن موش مرده در این رستوران مشخص نشده است. جالب است بدانید که حدودا 300 شعبه از این رستوران در سرتاسر کشور چین وجود دارد.