به گزارش اکونا پرس،

پس از حضور علی علیزاده کارشناس اسبق شبکه بی‌بی‌سی در شبکه من‌وتو و رسوا کردن خاندان پهلوی، شبکه من‌وتو، مسیح علینژاد و برخی دیگر از دشمنان ایران اسلامی، موجی از شایعات در خصوص او مطرح شد که او به شایعات پاسخ داد.

در ادامه توئیت وحید یامین‌پور در پاسخ به یکی از روزنامه ها که نوشته بود باید معلوم شود علیزاده از یامین پور چه میزان پول دریافت کرده است را مشاهده می‌کنید.

"یکی از روزنامه‌های دولتی امروز برای لجن مال کردن علیزاده هم‌صدا با مجری من‌و‌تو نوشته او ۱۵۰ پوند دریافت کرده و باید معلوم شود از یامین پور چقدر پول گرفته است؟! ۱.اولا که علیزاده دیشب اعلام کرد هرگز پولی را که به خون کودکان یمنی و فلسطینی وعراقی آلوده است در جیبش نخواهد گذاشت. ثانیا او برای حضور تلفنی مکررش در  جهان آرا نه پولی گرفته و نه حتی یکبار حرفی از پول زده است. اولین بار که درباره هزینه‌های سیاسی حضورش در برنامه و فحاشی ضد انقلاب حرف زدیم گفت: "وقتی جوانان کشور برای وطن خون می‌دهند عیبی ندارد من هم کمی فحش بخورم." و اما نکته سوم اینکه چرا حرف‌های علیزاده که تماما علیه آل سعود و صهیونیستها و الپهلوی بود تا این اندازه اصلاح‌طلبان و اعتدالی‌ها را برآشفته؟!".

وحید

وحید

وحید