به گزارش اکونا پرس،

شروندان کارولینای شمالی با اطلاع از پیش‌بینی وقوع طوفان سهمگین در این منطقه برای تهیه آذوقه به سمت فروشگاه‌ها هجوم بردند.

ساکنان کارولینا با خرید آب، مواد غذایی، مواد بهداشتی و سایر اقلام مورد نیاز خود را برای مقابله هرچه بهتر با طوفان فلورانس آمده می‌کنند. طبق اعلام مرکز هواشناسی ایالات متحده طوفان فلورانس تا آخره هفته آتی به کارورینا شمالی می‌رسد. تصاویری منتشر شده حضور انبوه مردم را در فروشگاه‌ها نشان می‌دهد.

عجله و نگرانی مردم تا حدی است که در طول مدت خرید در فروشگاه باهم درگیر می‌شوند و بر سر یکدیگر فریاد می‌زنند. مامورین پلیس با حضور در فروشگاه‌ها در پی ایجاد نظم و حفظ سلامت خریداران و فروشندگان هستند. مامورین پلیس پسر جوانی را که قصد آسیب رساندن به بطری‌های آب را داشت بازداشت کردند.

طوفان فلورانس فروشگاه‌ها را به هرج‌و‌مرج کشاند +تصاویر

طوفان فلورانس قوی‌ترین طوفان سه دهه اخیر در ایالت کارولینا شمالی و جنوبی است. مقامات هواشناسی در مورد احتمال وقوع سیلاب‌های سهمگین در اثر این طوفان هشدارهایی را صادر کرده‌اند. طوفان فلورانس با سرعت 225 کیلومتر بر ساعت در حال نزدیک شدن به ساحل شرقی آمریکا است. در ایالت‌های کارولینا شمالی و جنوبی، ویرجینیا، مریلند و واشنگتن دی‌سی وضعیت اضطراری اعلام شده است.

طوفان فلورانس فروشگاه‌ها را به هرج‌و‌مرج کشاند +تصاویر