به گزارش اکونا پرس،

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است فرار از تصادف یک کودک 7 ساله را در یکی از جاده های انگلیس به تصویر می کشد. این کودک که هنگامی که قصد داشت سوار بر اتوبوس مدرسه شود از تصادف مرگبار با یک خودروی سواری جان سالم بدر برد.

در ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده است این کودک را به همراه دوستش در حالی که قصد عبور از جاده را دارند نشان می دهد. لحظاتی بعد در حالی که این کودک قصد عبور از جاده و سوار شدن بر اتوبوس زردرنگ مدرسه را دارد ناگهان یک خودروی سوار مشکی رنگ با سرعت بسیار زیادی از مقابل او رد می شود. این کودک با خوش شانسی و بطور معجزه آسایی در حالی که با این خودرو تنها چند سانتی متر فاصله داشت جان سالم بدر می برد. این حادثه هفته گذشته و در یکی از جاده های اطراف منطقه "گیلفورد" واقع در " نیو همپشر" انگلیس رخ داد.

" کوتا ربلس"، پدر این کودک این ویدئو را در صفحه فیسبوک خود برای هشدار به والدین برای مراقبت از فرزندان خود در مقابل رانندگان بی احتیاط و حواس پرت منتشر کرد. او در کپشن این ویدئو نوشت : " من مردد بودم که ایا این ویدئو را در فضای مجازی منتشر کنم یا خیر...فصل مدارس آغاز شده و سرویس مدارس بخاطر امنیتی که دارد برای رفت آمد فرزندان ما در اولویت قرار می گیرد. لطفا این ویدئو را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید تا به همه والدین در خصوص رانندگان بی احتیاط هشدار داده شود. کودک خردسال من چیزی نمانده بود بخاطر عدم احتیاط یک راننده بی خیال دچار آسیب جدی شود."

گفتنی است؛ هفته پیش نیز ویدئویی از تصادف یک دانش آموز خردسال مالزیایی در یکی از خیابان های این کشور خبرساز شد. این دانش آموز که به همراه مادرش در پشت چراغ قرمز ایستاده بود بدلیل ورود ناگهانی به خیابان با یک خودروی عبوری تصادف کرد و به هوا پرتاب شد.