به گزارش اکونا پرس،

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است حمله به یک خبرنگار تلویزیونی را هنگام پوشش خبری یک تظاهرات به تصویر می کشد. "دارینا بیلرا"، خبرنگار اکراینی در حال پوشش خبری یک تظاهرات برای شبکه تلویزیونی نیوز وان در خصوص تصمیم به استرداد یک مجرم 31 ساله با نام "تیمور تومگئوف" به روسیه بود که مورد حمله تعدادی از معترضان قرار گرفت.

در حالی که دارینا در حال روایت داستان برای بینندگان تلویزیونی بود یکی از معترضان مرد شروع به فریاد زدن کرد و فرد دیگری با تخم مرغ به او حمله ور شد. در حالی که این خبرنگار زن در مقابل دفتر دادستانی عمومی در شمال کیف، پایتخت اکراین ایستاده بود و تلاش می کرد تا گزارش تلویزیونی خود را ادامه دهد تعدادی از معترضان در گزارش زنده او ایجاد اختلال کردند. یکی از معترضان که یک زن سالخورده بود از پشت سر به دارینا نزدیک شد و تلاش کرد میکروفون او را از دستش برباید. ناگهان یک زن دیگر چند قدم به سمت این خبرنگار دوید و با مشت به صورت او کوبید. در ادامه این خبرنگار در حالی که کاملا شوکه شده بود تلاش کرد با دور شدن از محل تجمع مردم معترض گزارش خود را به پایان برساند. بنا به گزارش ها پلیس به این خبرنگار زن گفت هنگام مخابره گزارش باید از اداره دادستانی اکراین فاصله می گرفت. در عین حال پلیس محلی اکراین خبر از بازداشت زن معترضی را که با مشت به صورت دارینا کوبید داده است.

تیمور عضو سابق تعدادی از گروه های مسلح (شبه نظامیان)  در جنوب غربی روسیه در منطقه "اینگوشتیا" بوده است. او همچنین در رویارویی نظامی علیه نظامیان اکراین در شرق اکراین در منطقه "دنباس" شرکت داشته است. طرفداران او در مقابل دادستانی اکراین در حالی دست به اعتراض زده بودند که پلیس ضد شورش اکراین تلاش کرد تا این تظاهرات به درگیری و خشونت نیانجامد.