به گزارش اکونا پرس،

شیرینی‌ ها یکی از خوشمزه‌ترین تنقلات ساخته دست بشر هستند. طعم شیرین آن‌ها همراه با خامه، موز و گردو به شدت برای اکثر انسان‌ها مطبوع است. قنادها با استفاده از خوراکی‌های مختلف در کیک‌های خود سعی در بهتر کردن طعم آن‌ها و نوآوری در پختشان را دارند.

دیانارا کاسکو (Dianara Kasko) یک قناد پیشگام و خلاق است که با استفاده از علم هندسه و دستگاه چاپ سه‌بعدی کیک‌های بی‌نظیر و خیره‌کننده ای خلق می‌کند. کیک‌های این فرد علاوه بر داشتن طعم خوب، ظاهر جذابی دارند. او توسط چاپ‌گر سه‌بعدی قالب‌های سیلیکونی جالبی تولید می‌کند که با ریختن مواد کیک در آن‌‌ها این شیرینی‌های خوشمزه خلق می‌شوند.

کیک‌های دیانارا کاسکو به دقت طراحی و ساخته‌ می‌شوند و افراد دیگر مشتاقانه آماده خوردن آن‌ها هستند. کاسکو معتقد است که ظاهر غذا به شدت روی مزه آن تاثیر می‌گذارد. او از الگوریتم‌های ریاضی برای چاپ قالب‌های سه‌بعدی استفاده می‌کند و این کار توانایی او را در آشپزی و هندسه نشان می‌دهد. چه کسی گفته است که یک اثر هنری باید دائمی باشد؟ کیک‌هایی که این فرد می‌پزد مانند یک تابلو نقاشی یا یک مجسمه هستند. این کیک‌ها آثار هنری خوشمزه‌ای هستند.