به گزارش اکونا پرس،

ساعت 17:09 روز گذشته در پی تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی حادثه انفجار گاز شهری در یاخچی آباد، کوچه حامدی، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران نیروهای عملیات ایستگاه 82 و نجات 6 را به محل حادثه اعزام کرد.

احمدعلی زارع تیموری؛ افسر آماده منطقه هفت عملیات درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: در طبقه دوم یک ساختمان دو طبقه به مساحت 45 مترمربع، بر اثر انفجار گاز شهری، دیوار غربی اتاق پذیرایی تخریب و به داخل حیاط همسایه مجاور آوار شده بود.

وی افزود: آتش نشانان پس از قطع جریان برق و گاز ساختمان، به دلیل بسته بودن در و احتمال مصدومیت ساکنان، با استفاده از ابزار مخصوص، در واحد مسکونی را بازکرده و وارد شدند.

تیموری تصریح کرد: پس از بررسیهای اولیه شعله های آتش با حجم کم در قسمت آشپزخانه و بر روی کابینتهای چوبی دیده می شد که آتش نشانان با استفاده از آب موجود در محل، آتش را خاموش کردند و تیم نجات نیز همزمان اقدام به جست وجوی محبوسان احتمالی در زیر آوار کردند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ خوشبختانه هیچ فرد مصدوم یا محبوس شده در محل حادثه یافت نشد و آتش نشانان پس از حضور مالک، با ارائه تذکرات ایمنی به وی، مأموریت خود را پایان دادند.