به گزارش اکونا پرس،

رعایت قوانین، تمرکز و صبر و حوصله سه فاکتور مهم برای یک رانندگی ایمن به شمار می رود. برخی رانندگان با رعایت نکردن این سه اصل مهم نه تنها جان خود و خانواده خود را به خطر می اندازند بلکه موجب به خطر افتادن جان انسان های دیگر می شوند. مانند یک راننده قانون شکن اهل وست برومویچ انگلیس.

در ویدئویی که منتشر شده است مشاهده می شود این راننده خودروی قرمز رنگ نیسان ناوارا اقدام به انجام رانندگی خطرناک در مواجهه با یک موتورسوار می کند. در این ویدئو مشاهده می شود این راننده پس از سبقت از این موتورسوار در مقابل او اقدام به ترمز زدن ناگهانی می کند. راننده 54 ساله موتورسیکلت با منحرف کردن موتور تلاش می کند تا از تصادف با خودرو جلوگیری کند اما هنگامی که این راننده قانون شکن بار دیگر از او سبقت می گیرد دوباره اقدام به تکرار توقف ناگهانی خودرو در مقابل او می کند و راننده موتورسیکلت را به حاشیه کنار جدول خیابان منحرف می کند.

پلیس محلی انگلیس با انتشار این ویدئو این نوع رانندگی را یک رانندگی خطرناک در خیابان خواند و اعلام کرد چنین رانندگانی می توانند خطرات بزرگی را در خیابان رقم بزنند. همچنین پلیس وست میدلند با بررسی تصاویر ضبط شده دوربین مدار بسته خیابان و استفاده از  آن اقدام به توقف خودروی این راننده خاطی کرد. این راننده 41 ساله اهل تیپتون که با اتهام رانندگی خطرناک روبرو بود پس از حضور در دادگاه محکوم به پرداخت جریمه 210 یورویی شد و همچنین 3 نمره منفی به گواهینامه او اضافه گردید.

گفتنی است؛ این راننده جز 1400 راننده ای است که پلیس وست میدلند با استفاده از تصاویر ضبط شده اقدام به اعمال قانون در مقابل قانون شکنی آنها حین رانندگی می کند.