به گزارش اکونا پرس،

از این پس گردشگران می توانند اتاق های خود را در هتل یخی که در شمال کشور ژاپن ساخته شده است رزرو کنند. در داخل این هتل یخی که در واقع یک مجموعه گنبد یخ زده است مکان های استراحت و حمام در نظر گرفته شده است. این گنبدها که در واقع اتاق مهمانان به شمار می روند 17 متر عرض دارند که تمام دکوراسیون آن از یخ ساخته شده اند. از سقف و دیوار تا وسایل داخل اتاق ها شامل تختخواب مهمانان از یخ ساخته شده اند.

در مکان های استراحت این هتل یخی مهمانان می توانند با انواع نوشیدنی های داغ از خود پذیرایی کنند. دارچین، عسل، لیمو، شیر و سایر نوشیدنی ها از جمله غذاها و نوشیدنی هایی هستند که در اختیار مهمانان قرار می گیرد. به علاوه 50 راهنمای تهیه معجون نیز به مهمانان در تهیه نوشیدنی دلخواه کمک می کند.

همچنین این هتل دارای حمام هایی است که از یخ ساخته شده اند و مهمانان می توانند با غوطه ور شدن در آب گرم لذت ببرند. برای رفع نگرانی مهمانان در این هتل از چاییدن و یخ زدن کیسه خواب هایی در نظر گرفته شده است. همچنین در هنگام حمام لباس های مخصوص زمستان در اختیار مهمانان قرار می گیرد. شاید تنها ایراد این هتل یخی این باشد که مهمانان فقط در فصل سرد سال می توانند با حضور در آن لذت ببرند.

گفتنی است؛ این هتل در انتهای یک دهکده یخی در منطقه "هوشینو" قرار دارد که دمای آن در فصل سرد سال بویژه ماه های ژانویه و فوریه به 30 درجه سانتی گراد زیر صفر می رسد. این هتل از تاریخ 19 ژانویه تا 28 فوریه خدمات خود را به مهمانان ارائه می دهد و برای هر شب اقامت در هتل مهمانان باید 205 دلار بپردازند.