به گزارش اکونا پرس،

سوپراستار سینمای آمریکا تولد 50 سالگی اش را به شکلی خاص و ویژه جشن گرفت. "ویل اسمیت"، روز گذشته با پریدن از یک هلیکوپتر بر فراز "دره کنیون" روز تولدش را جشن گرفت و همچنین مبالغی را برای یک خیریه جمع آوری کرد.

در ویدئویی که دقایقی پیش از پریدن اسمیت از داخل هلیکوپتر بر فراز دره کنیون در شمال آریزونای آمریکا تهیه شده است او را در حالی که استرس زیادی دارد و نگران است نشان می دهد. لحضاتی بعد او در این ویدئو در حالی که از هلیکوپتر بر فراز این دره بصورت وارونه آویزان است در حالی که فریاد می زند می گوید: " واقعا لذتبخشه، واقعا زیباست."

در لحظه پریدن اسمیت از هلیکوپتر همسر و فرزندانش نیز در پایین دره حضور داشتند. این برنامه بصورت مستقیم از یوتیوب پخش می شد. این بازیگر پس از فرود به زمین این تجربه را بسیار هیجان انگیز توصیف کرد. او در صحبت با همکارش "آلفونسو ریبیرو " گفت :" من سخنران قهاری نسیتم که بتوانم آنچه را که تجربه کردم توصیف کنم ، فقط می توانم بگویم بین رهایی و لذت یک ارتباط واقعی وجود دارد. به عقیده من ترس مانند یک قفس است که فرد را در دام می اندازد."

اسمیت افزود : "پدرم حدود 1 سال پیش درگذشت و واقعیت این است که رویارویی با مرگ موجب می شود تا شما آزادانه تر زندگی کنید. این رهایی لذت بخش است. زندگی سخت و دشوار است. ممکن است آزار ببینید و قلب شما بشکند. شاید شغل خود را از دست بدهید. اما شما باز هم تلاش می کنید. "

گفتنی است؛ اوایل امسال آدمین اکانت یوتیوب "Yes Theory challenge" این بازیگر را به چالش پرش به منظور جمع آوری پول برای یک بنیاد خیریه ( Education Cannot Wait) دعوت کرد. این بیناد خیریه هزینه های تحصیلی دانش آموزان در سراسر جهان را که تحت تاثیر جنگ، بحران و حوادث طبیعی قرار می گیرند تامین می کند.