به گزارش اکونا پرس،

همه‌ی وسایل این خانه کوچک پشت دیوارهایش مخفی شده اند. این خانه کوچک می‌تواند تمام نیازهای شما از یک محل اسکان را برطرف سازد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، خانه سیار یک سازه پیش ساخته است که در کارخانه مونتاژ می‌شود. خانه سیار به محل دلخواه یدک کشیده می‌شود و در آنجا به عنوان منزل دائمی یا محل اسکان موقت مورد استفاده قرار می‌گیرد. تریلرهای سفری اساساً برای سفر و تعطیلات و اسکان موقت طراحی می‌شوند. از نظر ساختار، خانه‌ها، پایه‌ها و استحکاماتی برای ثابت ماندن دارند در حالی که تریلر سفری بر روی چرخ و شاسی قرار دارد.

خانه‌ کوچکی که شما را شگفت زده می‌کند (+عکس)

این خانه توسط یک معمار و مهندس ایتالیایی به نام لئوناردو دی کیارا، طراحی شده است. نام آن aVOID است و با الهام از سبک مینیمالیسم ساخته شده است.

این خانه‌ی تاشو دارای چرخ است و می‌شود آن را توسط یک خودرو جا به جا کرد. در واقع aVOID مانند یک چاقوی جیبی است زیرا هر چه که نیاز دارید در پشت دیوارها قرار دارند. لئوناردو دی کیارا این خانه با همکاری دانشگاه Tinyhouse در برلین ساخته است. این خانه یک مدل برای زندگی مینیمالیست در شهرهای بزرگ است. در ظاهر aVOID مانند یک خانه‌ی خالی سفید رنگ است اما پشت هر دیوار آن لوازم خانه قرار دارد که با بیرون کشیدن آن‌ها می‌شود آن‌ها را مورد استفاده قرار داد.

یک تخت و آشپزخانه هوشمند در این خانه وجود دارد به علاوه‌ یک حمام مخفی و سرویس بهداشتی. در حال حاضر خانه‌ی دی کیارا در برلین پارک شده است. او امیدوار است که بتواند خانه‌ی خود را در سراسر اروپا تکثیر کند. او این کار را با پارک کردن خانه خود در مکان‌ها مختلف و جذب مردم آن منطقه انجام می‌دهد.