به گزارش اکونا پرس،

 روز گذشته تیم‌های پرسپولیس ایران و کاشیمای ژاپن در دیدار رفت فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا مقابل هم قرار گرفتند. وزارت آموزش و پرورش مجوز پخش این بازی را در مدارس سراسر کشور برای دانش‌آموزان صادر کرده بود و بدین ترتیب دیدار این دو تیم در مدرسه‌های کشور با اجازه مسئولان مدارس پخش شد.

بعد از گذشت چند ساعت محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار تصویر کلاس مدرسه‌ای در دهستان رمشک شهرستان قلعه گنج توئیتر خود را به روز رسانی کرد و نوشت: «خوشحالم از اینکه با تلاش همکارانم مردم دهستان رمشک شهرستان قلعه گنج کرمان و دانش‌آموزان آن روستا توانستند از طریق پهن‌باند موبایل در شبکه ملی اطلاعات بازی فوتبال مورد علاقه خود را ببینند. با همکاران تصمیم گرفتیم با هزینه شخصی برای مدرسه این دانش‌آموزان تلویزیون تهیه کنیم.»

پس از انتشار این توئیت وزیر ارتباطات، سیدمحمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش کشور عکس دیگری از این کلاس در صفحه توئتیر خود منتشر کرد که در این تصویر تمام اعضای کلاس به همراه معلم آن‌ها دیده می‌شود، اما وزیر آموزش و پرورش در این توئیت، از زحمات معلم برای پخش بازی فوتبال تیم‌های پرسپولیس و کاشیما تشکر کرده است. وی در توئیت خود نوشته است: «از زحمت همکاران عزیزم که با پخش مسابقه فوتبال امروز، در فراهم آوردن فضای پرنشاط برای دانش آموزان تلاش کردند صمیمانه سپاسگزارم. دست‌بوس همکار عزیزی هستم که در محروم‌ترین منطقه کشور با استفاده موبایل شخصی تلاش کرد دانش آموزانش از فرصت تماشای بازی محروم نشوند.»