پس از این حادثه در حالی که این زن که هویتش مشخص نشده دچار بیهوشی شده بود، بلافاصله به بیمارستان منتقل شد، اما بنا بر گزارش رسانه‌های محلی چین این حادثه موجب شد تا زندگی این زن نگون‌بخت دچار دگرگونی شدیدی شود. بنا بر اعلام پزشکان بیمارستان، این زن اکنون فلج شده است. از طرفی شوهر و پسرش با ترک کار خود مجبور شده‌اند تا از او در خانه نگهداری کنند.

سقوط سگ موجب فلج شدن زن جوان شد! +عکس

 

این در حالی است که با وجود آنکه این سگ از طبقه دوم ساختمان به پایین سقوط کرده بود، اما هیچ یک از اهالی ساختمان مسئولیت حادثه را بر عهده نگرفته‌اند و اعلام کرده اند این سگ متعلق به آن‌ها نبوده است. این زن زمانی دچار این حادثه تلخ شد که به همراه شوهرش برای جمع آوری هزینه ازدواج پسرش به منطقه گوانگ ژو رفته بود. آن‌ها که اهل استان هبئی در مرکز چین هستند، پس از این حادثه در یک هتل کوچک در این منطقه اقامت دارند و مجبورند بصورت هفتگی برای ادامه درمان به بیمارستان محلی مراجعه کنند.

این در حالی است که هزینه درمان و اقامت در هتل از توان شوهر این زن خارج است. او در این خصوص گفت: "بطور کل هزینه درمان و اقامت ما در هتل حدود ۳۰۰۰۰۰ یوان (۴۳۰۰۰ دلار) می‌شود که بسیار بالاست. این زوج شکایتی نیز به دادگاه محلی ارائه کرده‌اند و دادگاه از آن‌ها خواسته با کمک اهالی محلی صاحب سگ را شناسایی کنند، اما آن‌ها تاکنون موفق به پیداکردن صاحب سگ نشده اند.