به گزارش اکونا پرس،

تصاویری که توسط یک عکاس استرالیایی تهیه شده است، حمله وحشتناک یک کوسه سفید غول پیکر را به این عکاس نشان می‌دهد. این تصاویر حیرت‌انگیز  لحظه‌ای را نشان می‌دهد که این کوسه ۱۶ فوتی با بیرون آمدن از آب در مقابل دوربین این عکاس ظاهر می‌شود. دندان‌های برنده این جانور مرگبار که در اطراف قایق این عکاس در جزیره نپتونز استرالیا در حال شنا بود، در این تصاویر به خوبی قابل مشاهده است. این تصاویر توسط «لوک تام» ۲۶ ساله و اهل منطقه مارگارت ریور استرالیا تهیه شده است.

لحظه وحشتناک حمله کوسه غول پیکر به عکاس + تصاویر

لوک در این باره گفت: " من پیشتر عکس‌های آندره فاکس را که از کوسه‌های سفید غول پیکر تهیه کرده بود را دیده بودم. تلاش کردم تا خودم نیز عکس‌هایی از این جانور درنده تهیه کنم. هنگامی که با قایق در جستجوی این کوسه بودم با واکنش این گونه کوسه که معمول است مواجه شدم. من وقایع را با عکس هایم ثبت می‌کنم و علاقه‌ای به تماشای ویدئو ندارم. شما می‌توانید به عکس‌ها نگاه کنید و حدس بزنید چه اتفاقی رخ داده است. "

لحظه وحشتناک حمله کوسه غول پیکر به عکاس + تصاویر

لوکی افزود: " این نوع کوسه‌ها (کوسه‌های سفید) جانورانی حیرت انگیز هستند و نیاز به حمایت و مراقبت انسان‌ها دارند. "

کوسه‌های غول پیکر سفید نر می‌توانند تا ۱۶ فوت طول داشته باشند. این کوسه‌ها بچه‌های خود را در فصل تابستان (دسامبر تا ژانویه) به دنیا می‌آورند، اما تا شروع زمستان (آوریل تا آگوست) وارد اقیانوس نمی‌شوند. این زمانی است که کوسه‌های سفید غول پیکر ماده که می‌توانند تا ۱۹ فوت رشد کنند وارد نپتونز می‌شوند.

لحظه وحشتناک حمله کوسه غول پیکر به عکاس + تصاویر

گفتنی است؛ حمله این کوسه غول پیکر سفید در حالی خبرساز می‌شود که پیش از آغاز کریسمس در اطراف جزایز وایتساندی سه شناگر توسط این کوسه‌ها مورد حمله قرار گرفته و آسیب دیده بودند.

لحظه وحشتناک حمله کوسه غول پیکر به عکاس + تصاویر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان