به گزارش اکونا پرس،

«ریکی شرودر» که در بخش دور افتاده کالیفرنیا در دره ملیبو زندگی می‌کند در اواخر هفته گذشته به بازداشتگاه منتقل شد. گزارش‌های اولیه حاکی از آن است که این ستاره کودک سابق هالیوود، نامزد خود را به طرز وحشیانه‌ای کتک زده است.

بازیگران معروفی که دست بزن دارند + تصاویر

در چند روز اخیر تصاویری از شرودر منتشر شده است که او با ظاهری ژولیده بیست و چهار پس از بازداشت، با قرار وثیقه ۵۰ دلار زندان را ترک کرده است. او پس از آزاد شدن سعی می‌کرد از دید پاپاراتزی‌ها دور باشد.

«ریکی شرودر» ستاره سابق سریال «قاشق نقره‌ای» دچار بحران اخلاقی و خشونت خانگی شده است. خانواده اش قبل از اینکه از او به صورت رسمی جدا شوند، بار‌ها و به طور رسمی و در رسانه‌ها به او التماس کرده‌اند که به کانون‌های مشاوره خانواده مراجعه کند، اما شرودر به این مسائل توجهی نداشت و پس از جدایی همسرش، با دختر جوانی نامزد کرد.

بازیگران معروفی که دست بزن دارند + تصاویر

شرودر در کنار جان وویت (پدرآنجلینا جولی) در فیلم قهرمان

 

بازیگران معروفی که دست بزن دارند + تصاویر

ماجرا از آن جایی آغاز شد که پس از یک تماس تلفنی از خانه او با پلیس، که در فضای مجازی منتشر شده است، تماس گیرنده اعلام می‌کند که شرودر نامزدش را کتک زده و اسلحه نیز ندارد.

منابع آگاه به رسانه‌های گفته‌اند صورت نامزد شرودر کبود شده و از مراقبت‌های پزشکی امتناع کرده است. در دوم آوریل نیز اتفاق مشابهی میان شرودر و نامزدش افتاده و با بازهم درگیری این دو با مداخله پلیس به پایان رسید. اخیرا خانواده شرودر یعنی دو دختر و یک پسر جوانش، علاوه بر همسر او درباره رفتار‌های خشونت آمیز این بازیگر سرشناس دهه نود میلادی صحبت کرده‌اند.

فاصله گرفتن شرودر از جریان اصلی سینما عاملی است که برخی رسانه‌ها درباره آن می‌نویسند و آنرا به خشونت شرودر نسبت می‌دهند.

بازیگران معروفی که دست بزن دارند + تصاویر

دو دختر شرودر به رسانه‌ها گفته‌اند پدرشان به کمک و روان درمانی جدی نیاز دارد. این دو درباره پدرشان به رسانه‌ها گفته‌اند که او را بسیار دوست دارند و نمی‌خواهند پدرشان چنین رفتار‌هایی را ادامه بدهد.

بازیگران معروفی که دست بزن دارند + تصاویر

آنچه در رسانه‌های مختلف نقل شده این است که رفتار‌های خشونت آمیز خانگی شرودر منجر به درخواست طلاق همسر و جدایی این دو در آستانه بیست و چهارمین سالگرد ازدواجشان شد.

پس از این جدایی فرزندان شرودر با مادرشان زندگی می‌کنند. نکته جالب اینجاست که قبل از این طلاق او در گفت و گویی تلویزیونی از راز موفقیت زندگی زناشویی اش سخن به میان آورد و از شور و علاقه به همسر سخن به زبان آورد.

بازیگران معروفی که دست بزن دارند + تصاویر

شرودر ستاره خردسال سینما در سال ۱۹۷۹ با فیلم قهرمان در کنار جان وو به شهرت رسید. او برای ایفای این نقش موفق به دریافت جایزه گلدن گلوب شد و پس از آن سیت‌کام (نوعی سریال کمدی تلویزیونی با صدای خنده حضار) «قاشق نقره‌ای» با حضور او در دهه هشتاد میلادی پخش شد.

شرودر در دو فیلم «کبوتر تنها» و «پلیس نیویورک» در دهه ۹۰ میلادی بازی کرد. اما این بازیگر که در دوره کودکی موفق به دریافت جایزه گلدن گلوب شد مثل اغلب بازیگرانی که در سن کم وارد هالیوود شدند، دوران نامتعادلی را پشت سر می‌گذارد و البته اخبار خشونت خانگی بازیگران هالیوودی با همسرانشان پس از ماجرای امبرهرد و جانی دپ علنی‌تر منتشر می‌شود. پسر شرودر اخیرا به رسانه‌های گفته که این ماجرا دوباره تکرار خواهد شد و پدر من به کمک بیشتری نیاز دارد.

بازیگران معروفی که دست بزن دارند + تصاویر

*گری اولدمن؛ مردهزار چهره، اما خشن سینما

خشونت یکی از عوامل فروپاشی زندگی هنرپیشه‌های هالیوودی است. «دنیا فیورنتینو» همسر سابق «گری اولدمن»، در بهمن ماه ۱۳۹۶ از او به خاطر اعمال خشونت خانگی در دهه ۱۹۹۰ شکایت کرد و زندگی مشترک‌شان را «یک کابوس» خواند.

دنیا و گری چهار سال با هم زندگی کردند و ثمره ازدواج‌شان دو فرزند پسر است. اما بعد از تولد فرزند دومشان، «فیورنتینو» همسرش را به خشونت خانگی متهم کرد و گفت که زندگی آن‌ها مثل یک تصادف ماشین بود که استقلال او را از بین برد و او را خُرد کرد.

بازیگران معروفی که دست بزن دارند + تصاویر

فیورنتینو در جمع خبرنگاران در مقابل دادگاه گفت: وقتی تلفن را برداشتم تا با پلیس تماس بگیرم، او دستش را روی گردنم گذاشت و گردن مرا می‌فشرد. من تلاش می‌کرد شماره ۹۱۱ را بگیرم، اما او گوشی تلفن را از دست گرفت و با آن به سر و صورتم می‌کوبید. همه این اتفاقات در مقابل چشمان فرزندانم افتاد و آن‌ها داشتند گریه می‌کردند.

بازیگران معروفی که دست بزن دارند + تصاویر

«گری اولدمن» ۶۱ ساله از طیف بازیگران هالیوودی است که در داشتن نامزد‌های مختلف و تعداد ازدواج‌های مکرر از رکورداران محسوب می‌شود. او تاکنون پنج بار ازدواج کرده و «گیزل اشمیت»، «الکساندرا ادنبورو» خوانده، «لزلی منویل» بازیگر و «اوما تورمن» بازیگر فیلم مشهور «بیل را بکش»، (دوست نزدیک کوئینتین تارانتینو) از همسران وی بوده‌اند.

بازیگران معروفی که دست بزن دارند + تصاویر

*کریستین بیل مردی با رفتار خفاشی و خشن

بازیگر سه گانه شاخص بتمن، مثل جکی شرودر از دوران کودکی با فیلم امپراطوری خورشید (استیون اسپیلبرگ) وارد سینما شد. او با سه گانه بتمن تصویر تصویر خشن، تیره و سردی را از خود بروز داد. پرخاشگری بخشی از حاشیه‌های پررنگ زندگی کریستین بیل است. خانواده بیل به دلیل هتک کلامی و رفتار خشونت آمیز بار‌ها از او شکایت کرده‌اند.

بازیگران معروفی که دست بزن دارند + تصاویر

با اینکه او به خانواده‌اش بار‌ها تعهد داده و در پرونده‌های قضائی مرتبط بخشیده شده، اما بیل دست از رفتار‌های خشونت آمیز خود برنداشته است. مهمترین پرونده بیل در این زمینه مربوط به سال ۲۰۰۸ است که او به حدی از الفاظ رکیک علیه خواهرش استفاده کرد که خواهرش سریعا به پلیس محلی شکایت کرد و بیل برای چند ساعتی بازداشت شد.

نکته جالب در رابطه بیل و خواهرش شارون این است که در دوران بحران اقتصادی دوران باراک اوباما در سال ۲۰۱۰ او حاضر نشد که به خواهرش شارون کمک کند و خواهرش با وجود داشتن برادر میلیارد در سینما، خانه‌اش را از دست داد.

بازیگران معروفی که دست بزن دارند + تصاویر

*جانی دپ در خشونت علیه همسر روی دست همه زد

بازیگر نقش «جک اسپارو» در مجموعه دزدان دریایی کاراییب که بسیار محبوب هواداران کودکان و نوجوانان است، اما در زندگی خصوصی بسیار پرخاشگر و سرکش است. دپ اخلاق به خصوصی در در دوران جوانی داشت و هیچ‌گاه ازدواج رسمی و قانونی در کارنامه زندگی‌اش ثبت نشد. «دپ» در سال ۱۹۸۳ با " لوری آن آلیسون" رابطه برقرار کرد، دو سال بعد یعنی در سال ۱۹۸۵ دپ او را بخاطر «شریلین فن» رها کرد. در سال ۱۹۸۵ با شریلین فن وارد رابطه شد و رابطه‌شان ۳ سال طول کشید. بعد با «وینونا رایدر» در نمایش «توپ‌های بزرگ آتشین» در ژوئیه ۱۹۸۹ آشنا شد و از ژوئیه ۱۹۹۰ به مدت ۳ سال با هم نامزد بودند. از سال ۱۹۹۴ به مدت ۴ سال با کیت ماس، سوپر مدل انگلیسی نامزد بود. در اوایل آشنایی با ماس، دپ دو رابطه را به صورت همزمان اداره می‌کرد و در نهایت «کیت ماس» دپ را وادار کرد به زندگی اش با "ویونا رایدر" هم پایان دهد. رابطه دپ با ماس تا سال ۱۹۹۸ ادامه داشت تا اینکه برای فیلمبرداری فیلم دروازه نهم (رومن پولانسکی) به فرانسه رفت و با ونسا پارادی بازیگر و خواننده فرانسوی ملاقات کرد. جانی دپ زمانیکه وارد ۳۵ سالگی شد تن به رابطه مشترک با وانسا پارادی، خواننده و هنرپیشه فرانسوی داد که نسبت به قبلی‌ها از دوام نسبی برخورار بود و ۱۴ سال دوام داشت.

این دو، یک سال پس از آشنایی هم خانه شدند و با اینکه جانی دپ هیچ اعتقادی به زندگی مشترک نداشت و بار‌ها در گفتگوهایش اعلام کرده بود با هیچ زنی زندگی زناشویی رسمی را تجربه نخواهد کرد، اما در فوریه سال ۲۰۱۵ با امبر هرد پیمان ازدواج بست.

امبر هرد، بازیگر آمریکایی در سال ۲۰۰۸ با بازی در فیلم «پاین اپل اکسپرس» نامش بر سر زبان‌ها افتاد تا اینکه در سال ۲۰۱۱ در جریان فیلمبرداری «خاطرات عجیب و غریب» (بروس رابینسون) با جانی دپ آشنا شد. دپ در فیلم، وارد یک رابطه عاشقانه بی‌سرانجام با شخصیت شانل (با بازی امبر هرد) می‌شد. این رابطه به دنیای واقعیت هم کشیده شد. تنها مدتی کوتاه بعد از اکران فیلم، شایعه‌های رابطه جانی و امبر به اوج خودش رسیددپ به فاصله چند ماه با پیپل گفتگو کرد و گفت قصد دارد همه سال‌های بعدی زندگی‌شان را نیز در کنار امبر سپری کند. او برای اولین بار از حلقه نامزدی‌اش رونمایی کرد و نشان داد رابطه‌اش با هرد در وضعیتی کاملا جدی قرار دارد.

اما مطبوعات و رسانه‌های سینمایی و اجتماعی در سراسر دنیا در اغلب تحلیل‌هایشان اعتقاد داشتند که زندگی این زوج سلبریتی، مثل اغلب ازدواج‌های بوالهوسانه هالیوودی مدت زمان کوتاهی خواهد داشت. یکی از کسانی که از جانی دپ به صورت مکرر حمایت می‌کرد مارلون براندو بود که زندگی و زیست خصوصی «دپ» دقیقا کپی شده از براندو است که به هیچ عنوان تحمل زندگی مشترک را ندارد و با شرکایش رفتار خشنی همچون براندو داشته و به زودی از امبر جدا می‌شود. از سوی دیگر بسیار از رسانه‌های به خاطر اظهارات غیر اخلاقی امبر قبل از آشنایی با جانی دپ او را زنی معرفی می‌کردند که زندگی مشترکش با دپ دوامی نخواهد داشت.

زندگی زناشویی این دو مدت زمان یکسال را پشت سر نگذاشته است که گزارشاتی منتشر می‌شود که حکایت از آن دارد که «امبر هرد» نسبت به ازدواج با «جانی دپ» دلسرد شده است. در ژوئن ۲۰۱۵، انتشار تصاویری از صورت کبود امبر هرد و پخش شدن گسترده‌اش در فضای مجازی، دقیقاً همان چیزی بود که پیشگویان مهمترین مجله‌های خانوادگی در موردش نوشته بودند.

بازیگران معروفی که دست بزن دارند + تصاویر

اما کمی قبل از این اتفاق زمانیکه قسمت پنجم دزدان دریایی کاراییب در استرالیا در حال فیلمبرداری بود، خبر آسیب دیدگی دست دپ منتشر شد و هرد مجبور شد در مقابل عوامل تولید اعتراف کند، دپ در واکنش به او مشتش را به دیوار کوبیده است. یک سئوال مهم پیش می‌آید. هنرپیشه مشهوری که غرق پول وثروت است، چرا به یکباره شرایط زندگی او را به جایی می‌رساند که در مقابل هرد مشت خود را به دیوار می‌کوبد؟ جنجال‌های این زوج ادامه پیدا کرد تا اینکه در ماه می ۲۰۱۶، دیروز دادگاه ایالتی امریکا به صورت غیابی حکم طلاق "جانی دپ" و همسرش را صادر کرد.

بازیگران معروفی که دست بزن دارند + تصاویر

*مل گیبسن همیشه مست هم دست بزن دارد؟

کارگردان مصائب مسیح زیر فشار‌های سیاسی و ایدئولوژیک پس از ساخت این فیلم، با مشکلات عجیب و غریبی دست پنجه نرم می‌کرد. سخنان متعدد گیبسون در مورد خداوند و ایمان و از یک سو و حملات مکررش به یهودیان از او هنرمند پرحاشیه‌ای ساخت که زندگی خصوصی او را نیز تحت تاثیر قرار داد. ارتکاب مکرر خشونت خانگی از سوی او پیامد‌های رسانه‌ای گسترده‌ای برایش داشته است.

تا قبل از سال ۲۰۱۰، «مل گیبسون» و همسرش «رابین مور» با داشتن یک هفت فرزند، در زمزه خانواده‌های متفاوت و خوشبخت هالیوودی قرار داشتند. اما حتی پل نیومن که وفادارترین مرد خانواده هالیوودی به حساب می‌آید در ازدواج اولش موفق نبود و وفاداری به خانواده‌اش از ازدواج دومش آغاز شد. در ۲۰۱۰ و پس از به وجود آمدن اختلاف بسیتر کوچکی میان گیبسون و همسرش، او تصمیم به طلاق گرفت و در بازه زمانی بسیار کوتاهی با زنی به نام «اوکسانا گریگوریا» در مراسم رونمایی از فیلم «سرآغاز مردان ایکس» ظاهر شد.

بازیگران معروفی که دست بزن دارند + تصاویر

با گذشت دو ماه از طلاق این دو ازدواج زودهنگام گیبسن، پس از مدت کوتاهی «اوکسانا» از گیبسن به جرم خشونت خانگی به دادگاه شکایت کرد. پس از تحقیقات گسترده پلیس، کارگردان شجاع دل به جرم «خشونت خانگی» به سه سال آزادی مشروط، یک سال مشاوره و شانزده ساعت خدمات اجتماعی محکوم شد.

از چهره‌هایی است که رسانه‌ها تصویر جدید از او ساخته‌اند که یک افراطی در نوشیدن مشروبات الکلی و رفتار تند و پرخاشگرانه است. البته گیبسن بیس از دو دهه پر موفقیت را در هالیود بدون هیچ حاشیه‌ای گذارند، به محض ساخت مصائب مسیح و اظهار نظر درباره یهودیان در هالیوود از مسیر محبوبیت خارج شد.

منبع:تسنیم