به گزارش اکونا پرس،
بدون شک دونالد ترامپ یکی از رئیس‌جمهور‌های مطرح دنیا در زمینه سوژه شدن در رسانه‌هاست. از طرفی بدسلیقگی او در زمینه پوشاک و نحوه پوشیدن لباس هم شهرتی جهانی دارد. این موضوع باعث شده است نیویورک تایمز او را مسبب نابودی در مد در بین دیپلمات‌های آمریکایی بداند.
به تازگی رسانه‌ها پوشش‌های مضحک او را به شدت سوژه کرده‌اند. آویزان کردن کروات‌های بیش از حد بلند، چسب زدن به کروات یا پوشیدن شلوار‌های بگی و کت‌وشلوار دورنگ از مواردی است که او را سوژه کرده است. تصویری از کت‌وشلوار دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در بازدید از گورستان ملی آرلینگتون نیز بدتیپ بودن او را مجدداً اثبات کرد.

به تازگی هم در دیدار با ملکه الیزابت انگلیس پوشش او خوشایند خیلی‌ها نبود و مورد اعتراض قرار گرفت. تصاویر مراسم دیدنی از ملکه سروصدای زیادی در بین کاربران شبکه‌های اجتماعی به راه انداخت. یکی از کاربران نوشت: «خشکشویی کت‌وشلوار ترامپ را خراب کرده بود بنابراین او مجبور شد از پرنس فیلیپ لباس قرض بگیرد»

همانطور که در تصاویر مشاهده می‌نمایید، جلیقه سفید برای ترامپ خیلی بلند است و از زیر کت بیرون زده است. همچنین قد آستین کت بلند و شلوار او نیز بزرگ است.
 
(تصاویر) این بار شلختگی ترامپ سوژه رسانه‌ها شد
 
(تصاویر) این بار شلختگی ترامپ سوژه رسانه‌ها شد
 
(تصاویر) این بار شلختگی ترامپ سوژه رسانه‌ها شد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان