به گزارش اکونا پرس،

ترامپ معمولا در زمین گلف دیده شده است اما تصاویری که در ادامه می‌بینید مربوط به یک دوره بازی‌های خیریه در سال 2002 می‌باشد. شورت ورزشی تنیس اصلا به او نمی‌آید.

منصور بهرامی اسطوره تنیس ایران درباره این بازی‌ خیریه می‌گوید: "سال ۲۰۰۲ ما را دعوت کرد که با خانه‌اش برویم و در یک مسابقه خیریه بازی بکنیم. بهترین دوستان میلیاردش را هم دعوت کرد که با ما بازی بکنند. من بودم، جیمی کانرز، بیورن بورگ، مک‌انرو، جان لوید و یوهان کریگ. مسابقات خیریه بود در مار-ئه-لاگو (عمارتی در فلوریدای آمریکا متعلق به دونالد ترامپ). تمام پولی که از این راه درآمد خرج کمک به بیماری سرطان پروستات می‌شد. پول بلیت هواپیمای ما را دادند و با لیموزین ۲۰ متری هم در فردوگاه دنبال ما آمدند. خیلی خوب از ما پذیرایی شد. یک میلیون و هفتصد هزار دلار درآمد به دست آمد که به خیریه داده شد.

بهرامی ادامه داد: "من هم خوشحال بودم که کمک می‌کنم. یک میلیون از جیبم نداشتم که کمک کنم، اما بخشی از وقتم را برای این کار گذاشتم. ولی اگر می‌دانستم که چنین آدمی است هیچ وقت پایم را در خانه‌اش نمی‌گذاشتم."

به گزارش فرارو، او در پاسخ به این سوال که آیا ترامپ شما را می‌شناخت و می‌دانست که ایرانی هستید؟ گفت: "من را دعوت کرده بود و می‌شناخت. می‌دانست که من ایرانی هستم، اما آن موقع اصلا داخل سیاست نبود. هیچ وقت فکر نمی‌کرد اصلا رئیس بشود، اما خب شد."

به بهانه تمام شدن جام ویمبلدون بد نیست سری هم به تصاویر جنجالی آقای رئیس جمهور در زمین تنیس بیاندازیم. در همین حال یک منبع به اطلاع داد که گتی ایمیج یک گنجینه از عکس‌های ترامپ را در اختیار دارد که با شورت ورزشی تنگ و کوتاهی در حال تنیس بازی کردن است.