به گزارش اکونا پرس،

نوزاد ۱ روزه‌ای که در مقابل یک آپارتمان مسکونی در شهر «اورلاندو» ایالت فلوریدای آمریکا رها شده بود توسط یکی از ساکنان پیدا شد. این نوزاد در حالی که داخل یک ژاکت قرار داده شده بود به همراه یک یادداشت در مقابل درب مجتمع مسکونی Willow Key رها شده بود. در یادداشتی که همراه این کودک بود نوشته شده بود: "این نوزاد در ساعت ۵.۴۵ بعد از ظهر ۱۹ جولای ۲۰۱۹ به دنیا آمد. من او را در حمام به دنیا آوردم. پدرش قصد کشتن ما را داشت. لطفا از این نوزاد مراقبت کنید و او را به بیمارستان ببرید. من بسیار متاسفم. من او را تمیز کردم و به او غذا دادم."

«آلسئا براون»، یکی از ساکنان این مجتمع گفت که نوزاد در مقابل درب ورودی آپارتمان پیدا شده است. بنا به گفته این زن یکی از همسایگان صدای گریه این نوزاد را شنید و با مراجعه به درب ساختمان کودک را پیدا کرد. هنوز مشخص نیست این نوزاد توسط چه کسی و در چه ساعتی در مقابل درب ورودی این مجتمع رها شد.

بلافاصله پلیس محلی آمریکا در محل حاضر شد و این نوزاد به بیمارستان کودکان آرنولد پالمر منتقل شد. گفته می‌شود حال این نوزاد مساعد است و خطری او را تهدید نمی‌کند. پلیس آمریکا جستجو‌های خود را برای شناسایی والدین این نوزاد آغاز کرده است.

گفتنی است؛ مادر این نوزاد در صورت شناسایی با اتهام سهل انگاری در نگهداری کودک روبرو است.

 

رها کردن نوزاد ۱ روزه در مقابل درب آپارتمان! + تصاویر

رها کردن نوزاد ۱ روزه در مقابل درب آپارتمان! + تصاویر

رها کردن نوزاد ۱ روزه در مقابل درب آپارتمان! + تصاویر