به گزارش اکونا پرس،
سرور جپاروف یکی از بازیکنان کلیدی استقلال در فصل جاری بوده است. بازیکنی که نوع بازی‌اش مورد توجه هواداران استقلال و علاقه‌مندان به فوتبال قرار گرفت. 

 

باشگاه استقلال از مدتی پیش مذاکراتی با مرد سال پیشین آسیا برای تمدید قرارداد انجام داده است. برخی‌ها به مبلغ قرارداد جپاروف و پیشنهادات مالی خوب سایر تیم‌ها اشاره کرده بودند، اما جپاروف مسئله مالی با باشگاه استقلال ندارد و دوست دارد باز هم فوتبالش را در این تیم ادامه دهد.

 

هافبک ازبکستانی از مدیران باشگاه استقلال خواسته مقدمات حضور خانواده‌اش در ایران و تحصیل فرزندانش در یکی از مدارس روسی را فراهم کند. مدیران استقلال مقدمات اولیه کار‌ها را انجام داده تا فرزندان جپاروف بتوانند در یکی از مدارس روسی تهران حضور پیدا کنند. جپاروف سال گذشته را بدون خانواده‌اش سپری کرد و تنها درخواست او از مسئولان باشگاه استقلال حضور خانواده‌اش بوده است. او به باشگاه استقلال گفته که نمی‌خواهد فرزندانش دور از او به تحصیل بپردازند.

 

باشگاه استقلال برای تامین خواسته‌های جپاروف تلاش کرده، به طوری که این بازیکن در یکی از خانه‌های لوکس در سعادت آباد زندگی می‌کند و حتی زمانی که خانواده او برای مدتی به ایران آمدند، از حضور در این خانه ابراز رضایت کردند. همچنین مبلغ قرارداد جپاروف تا امروز از سوی باشگاه استقلال طبق زمان بندی تعیین شده پرداخت شده است.

 

 

شرط عجیب ستاره استقلال برای ماندن+عکس