به گزارش اکونا پرس،

نقص فنی هواپیما حین پرواز در آسمان برای هر مسافربری می‌تواند یک کابوس وحشتناک باشد. تجربه نفس گیری که به تازگی یک مسافر آمریکایی هنگام پرواز با یکی از هواپیماهای مسافربری این کشور از سر گذراند.

این هواپیمای شرکت هواپیمایی یونایتد ایرلاینز که در ارتفاع ۱۰۰۰۰ پایی در حال پرواز بود به علت باز شدن درپوش موتور  مجبور به برگشت و فرود اضطراری در فرودگاه مبدأ شد. این اتفاق روز یکشنبه و برای یک فروند هواپیمای مسافربری که از دِنوِر به اورلاندو پرواز می‌کرد، رخ داد.

در ویدئویی که توسط یکی از مسافران و با تلفن همراه تهیه شده است لحظاتی پیش از باز شدن کامل درپوش موتور هواپیما را نشان می‌دهد. این ویدئو درپوش هواپیما را که در آسمان دچار تکان‌های شدید شده و در حال جدا شدن از هواپیما است نشان می‌دهد. این مسافر این ویدئو را با کپشنی در توییتر به اشتراک گذاشت.

" ابی رزنیکیک " در توضیح این ویدئو نوشت : " نقص فنی در قسمت موتور هواپیما در حین پرواز در آسمان ." 

سخنگوی شرکت هواپیمایی یونایتد ایرلاینز با تایید این ویدئو به فاکس نیوز گفت که هواپیمای این شرکت پس از مشکل بوجود آمده مجبور به بازگشت به فرودگاه مبدأ شده است. یونایتد ایرلاینز همچنین اضافه کرد که مسافران با یک هواپیمای جایگزین به مقصد اورلاندو پرواز کردند.