به گزارش اکونا پرس،

عروس جوانی که با خوشحالی در حال سوار شدن بر ماشین عروس بود نمی‌دانست در بهترین زندگی‌اش چه حادثه شومی انتظارش را می‌کشد. لحظاتی پس از حرکت ماشین عروس این خودرو ناگهان از کنترل راننده خارج شد و با برخورد شدید به دیواره کنار جاده حادثه‌ای تلخ را رقم شد.

ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده است چگونگی وقوع این حادثه تلخ را به تصویر می‌کشد. در ابتدای ویدئو عروس جوان که هویتش مشخص نشده در حال سوار شدن بر یک خودروی مسابقه‌ای فورد اسکورت کاسورس آر اس دیده می‌شود. در حالی که حاضران عروس را برای حضور در محل برگزاری عروسی بدرقه می‌کنند عروس با تکان دادن دستش از آنها خداحافظی کرده و خودرو به راه می‌افتد. در این ویدئو مشاهده می‌شود پس از دور زدن در حالی که آنها در جاده اصلی به راه می‌افتند ناگهان  خودرو از کنترل راننده خارج شده و با شدت زیادی به دیواره کنار جاده برخورد می‌کند.

این حادثه روز شنبه ۲۹ ژوئن در منطقه دورهام انگلیس رخ داد. پس از وقوع این حادثه حاضران به کمک  عروس شتافتند و او را که دچار آسیب شده بود به بیمارستان منتقل کردند. یک سخنگوی پلیس نورث یورک شر با تایید وقوع این حادثه در این باره گفت: " این حادثه در ساعت ۶.۳۰ دقیقه تاریخ ژوئن رخ داد. یک زن جوان بر اثر جراحات شدید به بیمارستان منتقل شد. "

گفتنی است؛ در مورد سرنوشت راننده خودرو گزارشی منتشر نشده است.