به گزارش اکونا پرس،

در یک بازی نیمه حرفه‌ای در شمال کشور کرواسی یک اتفاق بسیار عجیب رخ داد. این دیدار بین دو تیم جلنگراد و جاسنواچ در جریان بود. فیلم‌های منتشر شده نشان می‌دهد که ایوان گازدک، بازیکن ۲۳ ساله جلنگراد، پس از ضرب و شتم یک مرغ که در حین بازی وارد زمین شده بود، او را کشته و راهی بیرون زمین کرده بود. فیلم منتشر شده در این باره تنها لحظه کشته شدن مرغ توسط گازدک را نشان می‌دهد و پس از آن دیگر تصویری موجود نیست.

گازدک، اما پس از بازی در گفتگو با یکی از رسانه‌های محلی از اتفاقات رخ داده پس از کشتن مرغ توسط او، پرده برداشته است. او در این باره گفت: " بلافاصله پس از آن اتفاق داور به من کارت قرمز را نشان داد. باور کنید که من این کار را از روی عمد انجام نداده ام. در آن لحظه به خاطر نتیجه بازی بسیار عصبانی بودم و به همین دلیل دست به این کار زدم.

 

 

مرغ‌ها دائما داخل زمین شدند و این من را بسیار عصبانی کرده بود چراکه این اتفاق امری غیر بهداشتی است. من با حرکت به سمت مرغ‌ها قصد داشتم که آن‌ها را از زمین دور کنم، اما پس از آن عصبی شدم و یکی از آن‌ها را کشتم. من قبلاً خودم سگ، گربه و طوطی داشته ام و کاملاً حیوانات را دوست دارم. "

نکته جالب، اما به اعتراض سازمان‌های غیردولتی حمایت از حیوانات اهلی نسبت به این اتفاق باز می‌گردد. آن‌ها این عمل گازدک را یک حرکت جنایتکارانه تلقی می‌کنند و معتقد هستند که این بازیکن باید مجرم شناخته شده و راهی زندان شود!